Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رانگنیک نیامده ترکیب یونایتد را انتخاب کرد؟

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر منچستریونایتد
منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.11.2021
عضو شوید
در حالی‌که خبرهایی پیرامون آمدن سرمربی موقت در یونایتد مطرح است اما دارن فلچر به همکاری با رانگنیک متهم شد.
به گزارش اسپوتنیک؛ دارن فلچر یکی از اعضای کدرفنی منچستریونایتد به ارتباط با رالف رانگنیک در جریان تساوی 1-1 این باشگاه مقابل چلسی متهم شده است.
شیاطین سرخ با هدایت مایکل کریک سرمربی موقت‌اش در استمفوردبریج یک امتیاز گرفت. اما فلچر یکی از کدرهای فنی یونایتد نیز در حین بازی با استفاده از یک گوشی تصویری روی تصویر رفت و برخی نشان می‌دهند که او در حال صحبت با رانگنیک است تا مثلاً در مورد تاکتیک‌ها یا تعویض‌ها صحبت کند.
این تیم شامل تغییراتی شگفت‌انگیز بود، زیرا کریستیانو رونالدو روی نیمکت باقی ماند و برونو فرناندز در جلو در یک نقش ناآشنا به نام 9 کاذب بازی کرد.
این باعث شد که گری نویل اسطوره شیاطین سرخ، که بخشی از پوشش زنده شبکه اسکای اسپورتس بود، در توییتر پیشنهاد کرد که رانگنیک تیم را گزینش کرده، علی‌رغم این‌که هنوز رسماً به باشگاه نپیوسته است.
گفته می‌شودشیاطین سرخ در خصوص هدایت موقت تا پایان فصل به توافق رسیده است، پیش از این که پست مشاوریت را برای دوسال در اولدترافورد به عهده بگیرد.

نویل در ابتدا این پست را منتشر کرد: "بسیاری از مردم به خاطر کنار گذاشتن رونالدو و انتخاب آن (هافبک) به مایکل کریک علاقه دارند. من احساس می‌کنم که مدیر آینده تیم را انتخاب کرده است، زیرا در اواسط هفته و کاری که انجام می‌دهند، فاصله زیادی دارد.

لینکر به مدافع سابق یونایتد پاسخ داد: "شانسی برای صحت این موضوع وجود ندارد. صفر."

پس از شروع بازی، یونایتد بلافاصله نشانه‌هایی از خود نشان داد که به دنبال فشار دادن شدید به چلسی هستند که نویل از توجه آن‌ها دور نماند و او بلافاصله این تغییر را مشاهده کرد و در مورد آن اظهار نظر کرد.

او در توییتی نوشت: "با تماشای 1 دقیقه، اکنون متقاعد شده‌ام که بر تیم و سبک تاثیرگذارم."

یونایتد اکنون دو نتیجه مثبت از زمان اخراج اوله گونر سولشیر کسب کرده است، با پیروزی 2-0 در لیگ قهرمانان اروپا در روز سه شنبه مقابل ویارئال، قبل از این‌که به سختی در برابر صدرنشین لیگ برتر یک امتیاز کسب کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала