Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عاقبت نیمکت‌نشینی رونالدو؛ کین و کاراگر درگیر شدند + ویدیو

© REUTERS / PHIL NOBLEرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.11.2021
عضو شوید
نیمکت نشینی فوق ستاره پرتگالی باعث بحث شدید میان دو ستاره سابق منچستر و لیورپول شد.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته منچستریونایتد در چهارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس، در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف چلسی رفت.
در این دیدار، کریک طی یک حرکتی عجیب، رونالدو را نیمکت نشین کرد و تصمیم گرفت تا امروز با مثلث برونو فرناندز، جیدون سانچو و مارکوس رشفورد در خط حمله بازی کند.
نیمکت نشینی کریس رونالدو در دیدار امروز منچستریونایتد مقابل چلسی، باعث بحث شدید بین روی کین و جمی کاراگر، ستاره‌های سابق منچستریونایتد و لیورپول، شد.
کاراگر که به عنوان یکی از کارشناسان در استدیوی شبکه اسکای حضور داشت، از این تصمیم کریک حمایت کرد که با توجه به دوندگی پایین رونالدو و عدم شرکت او در کارهای دفاعی، بهتر است که در ترکیب اصلی حضور نداشته باشد؛ اظهارنظری که خشم شدید روی کین را به همراه داشت.
روی کین، ستاره اسبق لیورپول که در پاسخ به اظهارات کاراگر گفت:
"رونالدو به منچستریونایتد نیامد که روی نیمکت بنشیند. به همین دلیل رونالدو باید در ترکیب اصلی باشد. من به هیچ وجه با این ایده استراحت دادن به او موافق نیستم. رونالدو به راحتی می‌توانست امشب از ابتدا به میدان برود."
جیمی کاراگر، ستاره اسبق منچستریونایتد به این اظهارات روی کین تاخت و گفت:
"رونالدو هنوز هم گل‌های زیادی برای یونایتد به ثمر می‌رساند اما من فکر می‌کنم قرار گرفتن او در ترکیب اصلی نباید به داستانی بزرگ و مهم تبدیل شود. بیرون کشیدن او از ترکیب نیز نباید با واکنش‌های بسیاری همراه باشد."
کریستیانو رونالدو فوق ستاره شیاطین سرخ در این بازی از ابتدا در ترکیب تیم حضور نداشت و از دقیقه 64 وارد زمین بازی شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала