پنتاگون: هلیکوپتر جدید بایدن قابل‌ اعتماد نیست

© Sputnikپنتاگون بالگرد جدید بایدن را برای مواقع اضطراری مناسب نمی داند
پنتاگون بالگرد جدید بایدن را برای مواقع اضطراری مناسب نمی داند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.11.2021
عضو شوید
وزارت دفاع امریکا یا پنتاگون می‌گوید که هلیکوپتر جدید جو بایدن، رئیس‌جمهور امریکا هنوز "از نظر عملیاتی مناسب" یا به اندازه کافی "قابل‌اعتماد" نیست و به این همین دلیل استفاده از این هلیکوپتر به تعویق افتاده است.
به گزارش اسپوتنیک، طبق گزارش بلومبرگ، پنتاگون گزارش داده است که این هلیکوپتر ساخت شرکت لاکهید مارتین به خصوص در مواقع اضطراری، هنوز "از نظر عملیاتی مناسب" یا به اندازه کافی "قابل اعتماد" نیست و به این همین دلیل استفاده از این هلیکوپتر به تعویق افتاده است.
به گفته یک مقام امریکایی که مایل به افشای نامش نبود، دولت بایدن هنوز مشخص نکرده که آیا این هلیکوپتر می‌تواند به بهره برداری برسد یا خیر، زیرا هنوز در حال ارزیابی ایمنی قرار داد. این مقام امریکایی افزود که دفتر نظامی کاخ سفید جدول زمانی را در این زمینه تعیین خواهد کرد.
بر اساس گزارش دفتر آزمایش پنتاگون که برای مقامات ارشد دفاعی تهیه شده، این هلیکوپتر در برآورده کردن الزامات قابلیت اطمینان بخشی، در دسترس بودن یا نگهداری عملکرد مناسبی نداشته است.
برنامه ساخت بالگرد پنج میلیارد دلاری "وی اچ-92" جهت جایگزینی با ناوگان قدیمی کنونی است که توسط رئیس‌جمهور و سایر مقامات ارشد امریکا استفاده می‌شود.
در گزارش مورخ 28 سپتمبر پنتاگون آمده است که این هلیکوپتر برای ماموریت‌های معمول اداری یا پرواز رئیس‌جمهور به پایگاه "اندروز" در خارج از واشنگتن برای یک سفر از پیش برنامه ریزی شده با "ایر فورس وان" مفید است، اما برای پروازهای اضطراری این آمادگی را ندارد. یکی از مشکلات این هلیکوپتر ضعف سامانه‌های ارتباطی آن است.
آمریکا نتوانست اروپایی‌ها را درباره قصد روسیه برای حمله به اوکراین متقاعد کند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.11.2021
امریکا نتوانست اروپایی‌ها را درباره قصد روسیه برای حمله به اوکراین متقاعد کند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала