Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا پیشنهاد معاوضۀ کوتینیو را با ستاره فرانسوی یونایتد داد

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's Philippe Coutinho celebrates scoring the opening goal during the Spanish La Liga soccer match
Barcelona's Philippe Coutinho celebrates scoring the opening goal during the Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.11.2021
عضو شوید
بارسلونا تلاش دارد تا فیلیپه کوتینیو را با آنتونی مارسیال فرانسوی معاوضه کند و این پیشنهاد را به سران یونایتد ارائه داده است.
به گزارش اسپوتنیک، فیلیپه کوتینیو ستاره برازیلی جزو بازیکنانی است که دستمزد بالایی از بارسلونا می‌گیرد. این بازیکن در برنامه‌های تاکتیکی ژاوی نقش پررنگی ندارد و مدیران بارسلونا هم تمایلی به ادامه همکاری با وی ندارند، برای همین معاوضه بازیکن را بهترین راه برای خلاص شدن از پرداخت دستمزد بالای وی می‌دانند.
در همین حال شبکه تلویزیونی "اسکای اسپورت" خبر داده است که سران بارسلونا در اندیشه معاوضه فیلیپه کوتینیو با آنتونی مارسیال وینگر فرانسوی منچستریونایتد اند.
گفته می‌شود که پیشنهاد بارسلونا به مدیران یونایتد رسیده است و هنوز شیاطین سرخ پاسخی به پیشنهاد بلوگرانا نداده‌اند.
رسانه‌های انگلیسی اما می‌گویند که یونایتد علاقۀ به معاوضه کوتینیو به با مارسیال ندارند زیرا این بازیکن برازیلی همخوانی با سبک شیاطین سرخ ندارند.
کوتینیو در جنوری سال 2018 در ازای 167 میلیون یورو از لیورپول جدا و به بارسلونا پیوست، در مدت دو فصل حضورش در جمع کاتالان‌ها نتوانست عملکرد درخشانش در نیوکمپ داشته باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала