Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جایزه اتحادیه هواداران فوتبال به ستاره مسلمان لیورپول رسید + عکس

© REUTERS / Phil NobleМохамед Салах во время матча между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Мохамед Салах во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.11.2021
عضو شوید
جایزه بهترین بازیکن سال اتحادیه هوناداران فوتبال به مهاجم مصری لیورپول رسید.
به گزارش اسپوتنیک، محمد صلاح در سال 2021 و به خصوص در نیمه دوم سال عملکرد درخشانی در ترکیب لیورپول داشت، شب گذشته در مراسم اهدای توپ طلای 2021 حضور نداشت.
مهاجم مصری سرخ‌های آنفلید شروع فوق العاده ای در فصل جاری داشته است و در 18 بازی توانسته 17 بار برای لیورپول گلزنی کند. صلاح شب گذشته در مراسم توپ طلا نیز در رده هفتم قرار گرفت.
این در حالیست که ایناس مظهر، روزنامه نگاری که در مراسم توپ طلا رای داده روز گذشته مدعی شد محمد صلاح از شانس قابل توجهی برای فتح این جایزه برخوردار است، اما به هر حال ستاره مصری ترجیح داد مراسم را از خانه خود در بندر لیورپول تماشا کند.
با این حال، ستاره مصری هم از قافله عقب نماند و برای دومین بار برنده جایزه بهترین بازیکن سال از نگاه اتحادیه هواداران فوتبال شد. صلاح در سال 2018 نیز این جایزه را به خود اختصاص داده بود.
اکنون او تبدیل به اولین بازیکن در تاریخ اهدای این جایزه شده است که بیش از یک بار برنده این جایزه می شود. این جایزه با نظرسنجی از هواداران تمام باشگاه های انگلیس اهدا می شود.
صلاح در مسیر کسب این جایزه بازیکنانی نظیر میسون مانت، میشل آنتونیو، فیل فودن، روبن دیاز و یوری تیلمانز را پشت سر گذاشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала