Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

روبرت! تو از نظر ما بهترین هستی

© Photo / Twitter/BundesligaRobert Lewandowski
Robert Lewandowski - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.11.2021
عضو شوید
باشگاه بایرن مونیخ کسب جایزه هفتیمن توپ طلا را به مسی تبریک گفت. با این حال لواندوفسکی را شایسته‌ترین بازیکن برای دریافت این جایزه دانست.
به گزارش اسپوتنیک، روبرت لواندوفسکی که فصل گذشته در اوج آمادگی به عنوان مدعی اصلی توپ طلا خود را مطرح کرده بود، به دلیل پاندمی کرونا و برگزار نشدن مراسم در سال 2020، از کسب این جایزه احتمالی باز ماند.
روبرت لواندوفسکی و لیونل مسی به عنوان دو مدعی اصلی جایزه توپ طلا در سال 2021 شناخته می شدند که در نهایت این جایزه به لئو مسی رسید و مهاجم لهستانی جایزه بهترین گلزن سال را بُرد و در رده بندی توپ طلا در جایگاه دوم ایستاد.
باشگاه بایرن مونیخ در پیامی نوشت:"روبرت! تو از نظر ما بهترین هستی با این حال باشگاه بایرن رسیدن مسی به توپ طلا را به او تبریک می گوید."
این برای اولین بار بود که در مراسم فرانس فوتبال، بهترین مهاجم انتخاب شد و لواندوفسکی اولین برنده آن در تاریخ بود و امباپه و سوارز رقبای اصلی او در راه کسب جایزه بهترین مهاجم سال 2021 بودند.
مراسم توپ طلای سال 2021 هم توسط نشریه فرانس فوتبال در تالار دوشاتله شهر پاریس فرانسه برگزار شد و لیونل مسی به طور رسمی جایزه توپ طلا را به دست آورد و بدین ترتیب اکنون فوق ستاره آرجنتینی 7 توپ طلا در گنجینه افتخارات خود دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала