Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رکورد فوق العاده برای اعجوبه‌ی فوتبال جهان + عکس

© REUTERS / Benoit TessierФорвард сборной Аргентины и «Пари Сен-Жермен» Лионель Месси с Золотым мячом на церемонии награждения в Париже
Форвард сборной Аргентины и «Пари Сен-Жермен» Лионель Месси с Золотым мячом на церемонии награждения в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.11.2021
عضو شوید
ابرستاره آرجنتینی پاری‌سن‌جرمن موفق شد برای هفتمین بار فاتح این جایزه بزرگ شود و از این حیث رکوردش را افزایش داد.
به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی برای هفتمین بار توانست جایزه توپ طلا را به دست بیاورد و بدین ترتیب رکوردی ویژه در دوران حرفه ای خود ثبت کند و باید دید که آیا تعداد توپ طلا های او باز هم بیشتر از این خواهد شد یا خیر.
اکنون لیونل مسی در پاری‌سن‌جرمن با فتح جایزه توپ طلا توانست سلطه رئال مادرید و بارسلونا را بر توپ طلا در بیش از یک دهه اخیر از بین ببرد. مسی خودش 6 بار با لباس بارسلونا برنده توپ طلا شده بود و اکنون در حالی در پی اس جی توپ طلا را برد که در تابستان گذشته از بارسا جدا شده است.
در همین رابطه سایت "433" به طراحی پوستری از 13 برنده اخیر توپ طلای مجله فرانس فوتبال پرداخت. این سایت با طراحی زیبا تمام 13 برنده اخیر توپ طلای بهترین بازیکن جهان را در کنارهم گذاشت که سیطره مسی ها در این طراحی با 7 توپ طلا بر رقیب سنتی سنتی اش رونالدو دیده می شود.
جالب این است که 13 توپ طلای اخیر تنها بین 3 بازیکن تقسیم شده است. مسی 7 بار برنده این جایزه شده، رونالدو 5 بار و یک بار هم لوکا مودریچ ستاره کروات رئال این جایزه را از چنگ این دو غول فوتبال درآورده است.
طرحی از سایت 433 را در تصویر زیر ببینید:
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала