Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش رییس باشگاه پاری‌سن‌جرمن به کسب هفتمین توپ طلای لیونل مسی

© REUTERS / Sarah MeyssonnierЛионель Месси и президент Нассер Аль-Хелаифи клуба Пари Сен-Жермен на пресс-конференции
Лионель Месси и президент Нассер Аль-Хелаифи клуба Пари Сен-Жермен на пресс-конференции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.11.2021
عضو شوید
مالک قطری باشگاه پاری‌سن‌جرمن به کسب هفتمین توپ طلای فوق ستاره این تیم واکنش نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، مراسم توپ طلای سال 2021 هم توسط نشریه فرانس فوتبال در تالار دوشاتله شهر پاریس فرانسه برگزار شد و لیونل مسی به طور رسمی جایزه توپ طلا را به دست آورد و بدین ترتیب اکنون فوق ستاره آرجنتینی 7 توپ طلا در گنجینه افتخارات خود دارد.
ناصر الخلیفی، مالک قطری باشگاه پاری‌سن‌جرمن هم در این مراسم حضور داشت و پس از به پایان رسیدن مراسم ضمن تبریک به مسی با خبرنگاران گفت و گو کرد.
الخلیفی در خصوص کسب این جایزه از سوی فوق ستاره تیمش گفت:"افتخار می کنیم. این هفتمین توپ طلای مسی و اولین توپ طلای ما است. امیدوارم آخرین توپ طلا نباشد."
این اولین باری است که یک بازیکن از پاری‌سن‌جرمن برنده توپ طلا می شود و آن هم در حالی اتفاق افتاده که لیونل مسی در تابستان گذشته به پی‌اس‌جی آمده است و فصل گذشته را در بارسلونا سپری کرده است.
پاری‌سن‌جرمن در نقل و انتقالات تابستانی اخیر به شکل ویژه ای تیم خود را تقویت کرد و ستاره های بزرگی نظیر لیونل مسی، سرخیو راموس، اشرف حکیمی، جورجینیو واینالدوم و جان لوئیجی دوناروما را به خدمت گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала