Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش عجیب پپ به توپ طلای مسی

© REUTERS / Phil Noble Реация Хосепа Гвардиола на матче "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Реация Хосепа Гвардиола на матче Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.11.2021
عضو شوید
سرمربی منچسترسیتی در مورد توپ طلای هفتم مسی واکنش نشان داد و اظهار داشت که فرانس فوتبال برنامۀ تجارتی برای جذاب شدن فوتبال است.
به گزارش اسپوتنیک، دیشب مراسم اهدای توپ طلا در پاریس برگزار شد و همانطور که پیش بینی می‌شد لیونل مسی هفتمین توپ طلای دوران ورزشی خود را کسب کرد. این انتخاب برای برخی خوشایند نیامد و آنها رابرت لواندوفسکی را گزینه بهتری می دانستند.
در همین حال پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی که در گذشته تجربه همکاری با مسی را نیز دارد، گفته است که نباید در این مورد نظر دهد و مراسم توپ طلا تجاری و برای جذابیت فوتبال است.

او در نشست خبری قبل از مصاف با استون ویلا گفت:" هفتمین توپ طلای مسی؟ از من در این مورد نپرسید، زیرا شرایط همین است. ما هرگز نمی‌توانیم بگوییم بی انصافی بوده که لئو مسی برنده توپ طلا شده است. این یک نمایش و برنامه تجارتی برای جذاب‌تر ساختن فوتبال است. الکسیا، پدری، لئو و برندگان همه جوایز را مورد ستایش قرار می‌دهم. هرگاه مسی برنده این جایزه شود، هرگز بی انصافی نیست. البته رابرت لواندوفسکی نیز در این فصل و فصل گذشته، زیر نظر هانسی فلیک و حالا یولیان ناگلزمن از نظر تعداد گلزنی و عملکرد فوق العاده بوده است."

پپ در حالی نظر بی‌طرفانه در این مورد داده است که در گذشته از مسی به صورت علنی و کامل حمایت می‌کرد و به او تبریکی می‌گفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала