Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش "لیونل مسی" پس از دریافت هفتمین جایزه توپ طلا

© AFP 2023 / FRANCK FIFEمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.11.2021
عضو شوید
لیونل مسی مسی که همراه با تیم ملی آرجنتین در کوپا آمریکا به عنوان قهرمانی رسید، برای هفتمین بار در حرفه‌اش موفق به کسب توپ طلا شد.
به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی در مراسم انتخاب بهترین بازیکن جهان در سال 2021 در جایگاه نخست قرار گرفت و توانست هفتمین توپ طلای خود را کسب کند.
مسی در این میان، حریفان قدرتمندی همچون روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ و جورجینیو از چلسی را در مقابل خود می‌دید، اما در نهایت او توانست برای هفتمین بار این جایزه را به خانه ببرد.
مسی پس از دریافت جایزه گفت:
"امروز من در پاریس هستم و واقعا خیلی خوشحالم. بسیار خوشحال هستم و می‌خواهم به جنگیدن ادامه دهم تا به اهداف جدیدم برسم. نمی‌دانم تا چند سال دیگر در فوتبال هستم، اما در حال حاضر از خودم بسیار لذت می‌برم. از هم تیمی‌هایم در بارسلونا، پاریسن ژرمن و تیم ملی آرجنتین تشکر می‌کنم."
لئو مسی در ادامه رو به لواندوفسکی کرد و گفت:
"افتخاری واقعی بود که با لواندوفسکی رقابت کنم. رابرت، تو واقعا مستحق توپ طلا در سال گذشته (2020) بودی. همه می دانند که تو باید این جایزه را بدست می آوردی و فرانس فوتبال باید آن را به تو اهدا می کرد."
فوق ستاره آرجنتینی در فصل گذشته همراه با بارسلونا فقط به قهرمانی کوپا دل ری رسید و در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا ناکام ماند.
با این حال او در تابستان گذشته موفق شد به آرزوی دیرینه خود یعنی قهرمانی ملی با آرجنتین برسد و با غلبه بر برازیل، قهرمان کوپا آمریکا 2021 نیز شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала