Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقم درخواستی سیتی برای فران تورس مشخص شد

© AFP 2023 / JOSE JORDANИспанский полузащитник "Валенсии" Ферран Торрес с мячом во время четвертьфинального матча Лиги Европы по футболу между командами "Вильярреал" - "Валенсия" (11 апреля 2019). Вила-Реал
Испанский полузащитник Валенсии Ферран Торрес с мячом во время четвертьфинального матча Лиги Европы по футболу между командами Вильярреал - Валенсия (11 апреля 2019). Вила-Реал - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.11.2021
عضو شوید
سران منچسترسیتی برای فروش فران تورس مهاجم اسپانیایی خود نزدیک به 70 میلیون یورو از بارسلونا تقاضا کرده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک، در چند روز اخر متئو المانی مدیر ورزشی بارسلونا در انگلیس حضور داشت و به نظر می‌رسید که برای جذب رحیم استرلینگ با مدیران منچسترسیتی مذاکره دارد اما رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند که وی برای قانع ساختن فران تورس برای پیوستن به بارسا به شهر منچستر سفر کرده و با این بازیکن به توافق شخصی نیز دست یافته است.
تورس که فصل گذشته به سیتی پیوست تا حالا 43 بازی برای سیتیزن‌ها انجام داده، مایل است تا به بارسلونا بپیوندد و زیر نظر ژاوی به فوتبال خودش ادامه دهد.
در همین حال از انگلیس خبر می‌رسد که سران سیتی مشکلی با جدایی ستاره 21 سالۀ تیم شان ندارند و آماده اند تا در صورت دریافت مبلغ درخواستی شان مجوز جدایی تورس را امضأ کنند.
طبق گزارش اسپورت، قهرمان لیگ برتر 70 میلیون یورو برای انتقال تورس که مشتاق پیوستن به بارسلونا در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی است، می‌خواهد.
حالا باید دید که بارسلونا حاضر است به قیمت درخواستی منچسترسیتی برای تورس پاسخ دهد یا خیر. بلوگرانا در حال حاضر با محدودیت‌های مالی مواجه است و ممکن است برای پرداخت مبلغ 70 میلیون یورو در جنوری با مشکل مواجه شود.
قرارداد تورس با سیتی 5 ساله است و در صورتی که این باشگاه حاضر به فروش او نشود، او مجبور خواهد بود تا در اتحاد بماند و برای سیتیزن‌ها به میدان برود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала