لوكاشنکو علت بحران مهاجرت را توضيح داد

© Sputnik / The Press Service of the President of the Republic of Belarus /  مراجعه به بانک تصاویر Президент Белоруссии Александр Лукашенко во время интервью российским журналистам во Дворце независимости в Минске
Президент Белоруссии Александр Лукашенко во время интервью российским журналистам во Дворце независимости в Минске - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.11.2021
عضو شوید
رئیس جمهور بلاروس درباره دلایل بحران مهاجرت در مرز با اتحادیه اروپا صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس در گفتگو با "ریا نوستی" گفت که دلیل بحران مهاجرت در مرز پولند، امتناع از ساختن کمپ پناهندگان و تحریمهای غربی علیه مینسک بود.
لوکاشنکو، خاطرنشان کرد که این کشور یک توافقنامه پذیرش مجدد با اتحادیه اروپا دارد که بر اساس آن جمهوری باید مهاجرانی را که به طور غیرقانونی از طریق خاک بلاروس وارد اتحادیه اروپا شده اند، بازگرداند و در کمپ ها قرار دهد.
نیز افزود: "قرار بود اتحادیه اروپا کمپ را برای مهاجران بسازد، کار را شروع کرد اما متوقف شد. من گرفتن آنها (مهاجرین) را از آنجا متوقف کردم."
Лагерь нелегальных мигрантов на белорусско-польской границе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.11.2021
نگرانی لهستان از افزایش تعداد پناهجویان افغان در مرز با بلاروس
به گفته رئیس جمهور بلاروس، فسخ این توافق ابتکار اتحادیه اروپا بود، پس از آن شرکای اروپایی مینسک از شرکت در گفتگو در این مورد امتناع کردند.
وی خاطرنشان کرد که مینسک درسال های اخیر حدود 20 میلیون دالر به پناهندگان کمک کرده است.
لوکاشنکو، همچنان گفت که هفته گذشته بلاروس 12.5 میلیون دالر به مهاجرین کمک کرده است.
در اخیر او از سازمان صحی جهان شکایت کرده گفت که از کمک به پناهجویان خودداری کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала