Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هفتمین توپ طلا برای اعجوبه آرجنتینی؛ همه واکنش نشان دادند جز پیکه + عکس

© AP Photo / Christophe EnaФорвард сборной Аргентины и «Пари Сен-Жермен» Лионель Месси на церемонии награждение "Золотой мяч" в Париже
Форвард сборной Аргентины и «Пари Сен-Жермен» Лионель Месси на церемонии награждение Золотой мяч в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.11.2021
عضو شوید
لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد و هفتمین توپ طلا را به ویترین افتخارات خود اضافه کرد.
به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی در حالی در مراسم شب گذشته مجله فرانس فوتبال با کسب 613 امتیاز به عنوان بهترین فوتبالیست سال 2021 معرفی شد و برای هفتمین بار توپ طلا را برنده شد.
با کسب هفتمین توپ طلا، لیونل مسی در سن 35 سالگی دست نیافتنی تر شد. او که با قهرمانی در کوپا آمه ریکا و درخشش‌های فردی در تیم سابقش بارسلونا، به این عنوان رسیده، مورد تحسین شدیدی قرار گرفته است.
در ادامه بخشی از تبریک‌ها به این فوق ستاره آرجنتینی را بررسی خواهیم کرد؛
رونالدینیو اسطوره فوتبال برزیل نوشت: "تبریک میگویم لئو مسی!!! خوشحال هستم که تو را با یک توپ طلای دیگر می بی نم، تو سزاوار هر اتفاقی در زندگی ات هستی..."
جوردی آلبا مدافع چپ بارسا و هم تیمی سابق مسی نوشت: "7 توپ طلا. حرفی نیست. تو بهترینی. آغوش بزرگ دوست من."
بوسکتس در اینستاگرام نوشت: "تبریک به مسی، هفت توپ طلا. بهترین تاریخ."
ناصر الخلیفی مالک خوشحال پاریسی‌ها هم نوشت:"یک تبریک بزرگ برای لئو! این باعث افتخار ماست که بازیکن‌مان برنده این جایزه شده است."
امباپه هم در اینستاگرام خودش نوشت: "مبارک مسی"
کارلس پویول اسطوره تیم فوتبال بارسلونا هم در پستی از کسب هفتمین توپ طلا مسی ابزار خوشحالی کرد و نوشت: تبریک. شکی نیست که لئو تو بهترین هستی!
نیمار هم در اینستاگرام اینگونه واکنش نشان داد: "تبریک برادر، اسطوره."
اما نکته عجیب اینجاست که با وجود تبریک‌های سراسری به مسی، جرارد پیکه هم تیمی او تاکنون به مسی تبریک نگفته ولی توپ طلای پوتیاس بازیکن بانوان بارسا را را به او تبریک گفته است.
این اتفاق در حالی رخ داده که چند ماه پیش رسانه‌ها خبر از رابطه بد لئو و پی که دادند و اعلام شد که این مدافع عامل اصلی و مشاور رئیس باشگاه بارسلونا برای جدایی فوق ستاره آرجنتینی بوده است. حالا با این اتفاق، به نظر می‌رسد شایعات رنگ واقعیت گرفته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала