Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش سرمربی رئال به هفتمین توپ طلای مسی

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.11.2021
عضو شوید
کارلو آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی رئال مادرید و بیلبائو به هفتمین توپ طلای مسی واکنش نشان داد و اظهار داشت که مسی هنوز بهترین بازیکن دنیا است.
به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی ستاره آرجانتینی پاریسن‌جرمن، شب گذشته موفق شد برای هفمین بار توپ طلا را از آن خود کند و در تاریخ فوتبال خودش را دست نیافتنی‌تر کند.
واکنش‌ها به هفتمین توپ طلا مسی متفاوت بود و برخی از کارشناسان و بازیکنان فوتبال این بازیکن 34 ساله را لایق این عنوان ندانستند.
حالا کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش برابر بیلبائو به این موضوع واکنش نشان داد و اظهار داشت که مسی هنوز بهترین بازیکن دنیا است.

وی گفت:" باید برخورد جوان مردانه و منصفانه‌ای نسبت به رده‌بندی توپ طلا داشته باشید. مسی برنده شده است و او هنوز هم بازیکن بزرگی است و همین بس . برای بازیکنان جوایز فردی مهم است اما اگر آن را نبرند اتفاقی رخ نخواهد داد . امیدوارم سال اینده توپ طلا به بنزما و یا هر بازیکن دیگری از رئال مادرید. بنزما فصل فوق‌العاده‌ای داشته و در رده چهارم قرار گرفته است. او با انگیزه بیشتر برای اول شدن ادامه خواهد داد. من سرمربی رئال مادرید هستم و نمی‌توانم بازیکنی خارج از تیمم ر انتخاب کنم . اگر قراربود رای بدهم انتخاب اولم بنزما بود و دوم وینسیوس و سوم کورتوا و چهارم کاسمیرو بود اما حالا باید به نتایج بدست آمده احترام بگذاریم."

سرمربی رئال در ادامه در مورد بازی با بیلبائو صحبت کرد و گفت:" بیلبائو بهترین خط دفاعی را دارد. کم گل می‌خورند چرا که در فاز دفاعی خیلی خوب هستند و خیلی نظم دارند. مارسیلینو در همه تیم‌هایش روی فاز دفاعی خیلی خوب کار می‌کند. مثل بازی مقابل سویا بازی پرفشاری است و چیزی عوض نمی‌شود. باید کیفیت هجومی داشته باشیم و همین‌طور تعادل خوب چرا که تیمی هستند که مستقیم حمله می کنند و ضدحمله می‌زنند و به همین خاطر داشتن تعادل خیلی مهم است."

آنچلوتی در مورد تقویت تیم در زمستان نیز صحبت کرد و گفت:" فکر می‌کنم که به طور کلی باید این چیزها به تابستان موکول شود. گاهی نیاز به ترمیم در جنوری وجود دارد که زیاد دوست ندارم چرا که مفهومش این است که در تابستان اتفاقی رخ داده است. نیازی نیست که در جنوری ترکیب را تقویت کنیم. اگر بازیکنانی راضی نیستند می‌توانند به جدایی فکر کنند. ترکیب خوبی داریم و می توانیم تا پایان بجنگیم."

رئال مادرید و برنابئو بامداد پنجشنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با هم دیدار خواهند کرد و این بازی از هفته هشتم رقابت‌های لالیگا است که به تعویق افتاده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала