پوتین گفت که دوست دارد در چه دنیایی زندگی کند

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин во время прогулки в тайге
Президент РФ Владимир Путин во время прогулки в тайге - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.11.2021
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه گفت، که من دوست دارم در جهانی زندگی کنم که در آن هواپیماها جو را آلوده نکنند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت، که دوست دارد در دنیایی زندگی کند که در آن محصولات بهداشت شخصی به محیط زیست آسیب نرسانند و هواپیماها جو را آلوده نکنند.
آندری کوستین، مدیر عامل VTB در انجمن سرمایه گذاری روسیه کالینگ، در مورد گزارش Credit Suisse درباره سبک زندگی مسئولانه به رئیس جمهور درباره سبک زندگی پرسید و پوتین گفت، که دوست دارد در دنیایی زندگی کند، که در آن هواپیماهای جو را آلوده نکنند.
Президент России Владимир Путин в формате видеоконференции принимает участие в торжественной церемонии по случаю начала сооружения третьего энергоблока АЭС Аккую в турецкой провинции Мерсин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.11.2021
پوتین: آزمایش جنگ افزار ابرصوت موفقانه بود
بر پایه این گزارش، مصرف کنندگان مسئولیت پذیری که می خواهند آب و هوای زمین را حفظ کنند، باید گوشت، آبجو، قهوه، سفرهای طولانی، بازی های ویدیویی را کنار بگذارند و همچنین فقط دو بار در روز توالت را شستشو دهند، هفته ای یک بار حمام کنند و پنج تی شرت در سال خرید کنند.
کوستین از پوتین پرسید، آیا دوست داری در چنین دنیایی زندگی کنی؟ رئیس جمهور روسیه در پاسخ گفت: "من دوست دارم در دنیایی زندگی کنم که در آن مواد بهداشتی به محیط زیست آسیب نرسانند، ما با هواپیماهایی پرواز کنیم که جو را آلوده نکنند".
پوتین افزود، که مایل است مواد غذایی به شیوه ای مناسب تهیه شود و به درستی دفع شود.
رئیس جمهور روسیه گفت: اگر برای نتیجه تلاش کنیم، به آن خواهیم رسید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала