Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ: رده‌بندی توپ طلا مرا گیچ کرد

© REUTERS / Carl RecineЮрген Клопп во время матча между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Юрген Клопп во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.11.2021
عضو شوید
سرمربی لیورپول اعتراف کرد که رده‌بندی توپ طلا او را گیچ ساخته و این که لواندوفسکی نادیده گرفته شده است، برایش سخت است.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته مراسم اهدای توپ طلا در پاریس برگزار شد و این جایزه برای هفتمین بار به لیونل مسی، فوق ستاره آرجانتینی پاریسن‌جرمن تعلق گرفت.
این جایزه در حالی به مسی رسید که رقابت تنگاتنگی میان او ولواندوفسکی برای دریافت این جایزه وجود داشت. برخی از کارشناسان با مقایسه عملکرد او و مسی در رقابت‌های فصل، ستاره پولندی را شایسته این جایزه می‌دانند. دستیابی به توپ طلا توسط مسی، واکنش‌های مثبت و منفی بسیاری در پی داشت که در تازه‌ترین مورد یورگن کلوپ سرمربی لیورپول نیز به این موضوع واکنش نشان داده‌است.

کلوپ در نشست خبری قبل از مصاف با اورتون، در مورد قرار گرفتن صلاح در جایگاه هفتم و توپ طلای مسی گفت:" صادقانه بگویم از قرار گرفتن محمد صلاح در رده هفتم شگفت‌زده شدم. این توپ طلا است، روزنامه نگاران رای می دهند؟ پس این رای شماست. اگر فکر می‌کنید محد صلاح باید بالاتر باشد، همکاران خود را متقاعد کنید. شما می‌توانید توپ طلا را برای همیشه بابت دوران حرفه‌ای لیونل مسی به او بدهید. من فکر می‌کنم امسال رابرت لواندوفسکی لایق دریافت این جایزه بود. در کُل رده‌بندی توپ طلا مرا گیچ کرد."

کلوپ در حالی به حمایت از لواندوفسکی پرداخته که وی در زمان حضور در دورتموند با لوا همکاری داشت و این ستاره پولندی را هدایت می‌کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала