Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

از کابل تا لندن؛ دختران افغانستان در استادیوم لیدزیونایتد+عکس

© Photoخالده پوپل‌زی
خالده پوپل‌زی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.12.2021
عضو شوید
جمعی از بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان افغانستان خود شان را به انگلیس رسانده اند.
به گزارش اسپوتنیک، خالده پوپل‌زی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال افغانستان که از آزار و اذیت جنسی بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان کشور توسط کرام‌الدین کریم رئیس سابق فدراسیون فوتبال پرده برداشته بود حالا با تعدای از بازیکنان تیم ملی زنان کشور در کشور انگلستان حضور دارد.
در همین حال خالده‌ پوپل‌زی با انشتار عکس‌هایی از حضور خود و تعدادی از هم‌قطاران‌اش در استادیوم لیدزیونایتد الاند رود خبر داده است.
وی نوشت:
دیروز، روز بسیار احساسی بود، اما با شادی و خوشحالی. دخترانم توانستند توپ را لمس کنند و دوباره پس از مدت ها با تلاش های مداوم برای یافتن آزادی در زمین بایستند. این تیم سرانجام آزادی را در زمین آکادمی لیدز یونایتد جشن گرفت. من هرگز شاهد نبودم که گروهی بعد از دیدن یک زمین فوتبال، از خوشحالی اشک بریزند، مثل این بود که بعد از مدت ها با یک دوست قدیمی ملاقات کردند. تیم از بازی فوتبال با مربیان فوق‌العاده لیدز یونایتد لذت برد، تا اینکه ما بازی جذاب را با خانواده‌ها در استادیوم تماشا کردیم چه تجربه‌ای، چه تیمی و چه بردی، تشکر از آندره‌آ رادریازانی و لیدز یونایتد که اینقدر با ما مهربان بودند.
با آمدن طالبان و فروپاشی دولت پیشین وضعیت برای فعالیت ورزش‌کاران زن نامساعد شد و به همین خاطر اکثر ورزش‌کاران زن کشور، به کشورهای خارجی پناهنده شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала