Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شاعر و چیپی زیبا؛ مهارت تمام‌نشدنی رونالدینیو در 41 سالگی

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدینیو Рональдиньо посетил Краснодар
رونالدینیو Рональдиньо посетил Краснодар - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.12.2021
عضو شوید
رونالدینیو اسطوره فوتبال برازیل یکی از محبوب ترین و تکنیکی ترین بازیکنان تاریخ فوتبال است.
به گزارش اسپوتنیک، رونالدینیو د آسیس موریرا گائوچو ستاره برازیلی پیشین پاریسن جرمن، بارسلونا و میلان هنوز هم مهارت فوق العاده ای دارد.
وی عادت دارد که با توپ جادو کند و به نظر می رسد که بالا رفتن سنش هم چیزی از توانایی های او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال کم نکرده است.
رونالدینیو همچنان در سن 41 سالگی دست به کارهای شگفت انگیزی می زند و اخیرا نیز در یک بازی خیریه در فوتبال برزیل در کنار پسر رونالدو نازاریو خوش درخشید و هت تریک کرد.
در حقیقت گل سوم رونالدینیو گل فوق العاده ای بود که با ضربه چیپ از درون محوطه جریمه به ثبت رسید. تیم رونالدینیو در این بازی به مصاف تیم کارلینیوس مایا، کمدین برازیلی رفته بود که تیم رونالدینیو با گل بی نظیر وی با نتیجه پنج بر یک پیش افتاد.
رونالدینیو بعد از گل زیبایش به سمت هواداران رفت و برایشان دست تکان داد و هوادارانی که برای دیدن این بازی نمایشی و خیریه به ورزشگاه آمده بودند هم با هیجان به تشویق وی پرداختند.
رونالدینیو سال گذشته به خاطر استفاده از پاسپورت جعلی، چندین ماه را به همراه برادرش در زندان سپری کرده بود که در نهایت پس از سپری کردن دوران محکومیتش آزاد شد و به نظر می رسد که همچنان سعی می کند که با نمایش استعدادش فوتبالدوستان را مستفیض کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала