مسکو از نگاه نوآوری در مبارزه با کووید-19 در اروپا جایگاه اول را گرفت

© Sputnik / Alexander Vilf /  مراجعه به بانک تصاویر Самолеты-буксировщики мишеней Су-25БМ пролетают над деловым центром "Москва-сити" во время воздушной части парада Победы
Самолеты-буксировщики мишеней Су-25БМ пролетают над деловым центром Москва-сити во время воздушной части парада Победы - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.12.2021
عضو شوید
مسکو، با50 روش پیشرفته، مسکو شهر پیشتاز در رتبه بندی استفاده از برنامه های نوآوری برای کمک به مبارزه با کووید 19 بین شهرهای اروپایی را کسب کرد.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه StartupBlink، در تازه ترین، نظرسنجی اعلام کرده است که مسکو با 50 روش پیشرفته، از نقظه نظر جهانی، شهر مسکو پس از نیویارک و سانفرانسیسکو در رتبه سوم جهان قرار دارد.
در این نظر سنجی، افزوده شده است که مسکو، با استقاده از 50 روش پیشرفته، مسکو شهر پیشتاز در رتبه بندی استفاده از برنامه های نوآوری برای کمک به مبارزه با کووید 19 بین شهرهای اروپایی را کسب کرد.
نمای از شهر مسکو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.04.2019
چندرسانه ای
شهر زیبا و رویایی مسکو
طبق نظرسنجی این نشریه، بوستون و لندن در جایگاه های چهارم و پنجم قرار گرفتند.
در ادامه این گزارش آمده است: مسکو به نتایج و فن آوری های بالا کمک کرد تا به سازگاری زندگی شهروندان در طول یک بیماری همه گیر کمک می کند. پروژه هایی در زمینه گردشگری هوشمند، تجارت الکترونیک و لجستیک و همچنین دورکاری و آموزش آنلاین در سطح گسترده ایجاد کرد. کارشناسان آژانس StartupBlink اقدامات انجام شده در مسکو را از نظر شاخص های اپیدمیولوژیک و تأثیر آن بر اقتصاد بسیار بالا ارزیابی کردند.
گفتنیست سال جاری حدود 25 هزار کسب و کار کوچک و متوسط ​​از اقدامات حمایتی از سوی دولت بهره بردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала