Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی بارسا را به بلا انداخت؛ خط و نشان مولر برای بارسلونا بعد از مراسم توپ طلا

© REUTERS / POOLBayern Munich's Thomas Muller reacts, following the resumption of play behind closed doors after the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19)
Bayern Munich's Thomas Muller reacts, following the resumption of play behind closed doors after the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19)   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.12.2021
عضو شوید
توماس مولر ستاره آلمانی بایرن مونیخ می‌گوید که رابرت لواندوفسکی لایق توپ طلای سال 2021 بوده است.
به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی بازیکن سابق تیم فوتبال بارسلونا پس از عملکردی مناسب در رده ملی توانست با فتح کوپا آمریکا توپ طلای 2021 را نیز از خود کند، توپ طلایی که شماره هفتم برای مسی بود.
در همین حال خیلی از کارشناسان از جمله توماس مولر اعتقاد دارند که با توجه به عملکرد فردی بهتر لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ استحقاق بیشتری داشته است.
توماس مولر همتیمی لوا پس از مراسم توپ طلا گفته است:
"اتفاقی که در توپ طلا افتاد، ناامیدکننده بود. درست مثل اتفاقی که برای ریبری در سال 2013 افتاد. اما این به ما انگیزه‌ بیشتری برای بردن لیگ قهرمانان می‌دهد تا ثابت کنیم فوتبال آلمان چه ظرفیتی دارد، و این مسیر را از بازی بعدی در مقابل بارسلونا آغاز می‌کنیم."
این در حالیست که 7 روز تا بازی بایرن مونیخ در مقابل بارسلونا تیم سابق مسی باقی مانده است که آخرین دیدار این دو تیم با نتیجه 3 بر سفر به سود باوریایی‌ها به پایان رسید و پیش از این در یک چهارم نهایی چمپیونس لیگ دو فصل قبل بایرن با نتیجه 8 بر 2 از سد بارسا عبور کرده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала