Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تردید در مورد حضور سه بازیکن چلسی در برابر واتفورد

© AFP 2023 / INA FASSBENDERتوماس توخل Thomas Tuchel
توماس توخل  Thomas Tuchel - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.12.2021
عضو شوید
حضور سه بازیکن کلیدی چلسی در بازی مقابل واتفورد در هاله‌ای ابهام قرار دارد و توماس توخل می‌گوید که برای عبور از مشکل از سیستم چرخشی نمی‌ترسد.
به گزارش اسپوتنیک؛ جورجینیو، ریس جیمز و تیمو ورنر همگی در روز سه‌شنبه تمرین کردند، اما قبل از مسابقه لیگ برتری برابر واتفورد در روز چهارشنبه با تست‌های آمادگی جسمانی روبرو شدند. پس از این‌که جورجینیو در فهرست نهایی توپ طلای مردان 2021 سوم شد، توخل در مورد جوایز فردی ابراز تردید کرد. توماس توخل در آخرین لحظه تصمیم‌اش در مورد این سه بازیکن را خواهد گرفت.
سرمربی چلسی گفت این سه نفر روز سه‌شنبه تمرین کردند اما قبل از دیدار لیگ برتر در ویکاریج رود با تست‌های آمادگی جسمانی دیرهنگام روبرو خواهند شد.
چلسی به فصل درخشانی در صدر جدول پیش می‌رود و با توجه به این که بن چیلول، متئو کواچیچ و انگولو کانته همگی در حال حاضر غایب هستند، توخل گفت که تیم‌اش را در هفته‌های آینده به دقت زیر نظر خواهد گرفت.
توخل گفت: "چالش برانگیز خواهد بود، اما خوبی آن این است که قبلا چالش برانگیز بود." ما روال خود را تغییر نمی‌دهیم، با بخش‌های پزشکی و تناسب اندام ارتباط نزدیکی داریم و سعی می‌کنیم ببینیم کسانی که نمی‌توانند را پیش بینی کنیم. ما در بازی‌های بعدی از آنجا به آنچه نیاز داریم خواهیم دید. اگر خیلی جلوتر نگاه کنید، می‌توانید ببینید که این چند هفته سخت خواهد بود، بنابراین به همین دلیل است که ما روی جزئیات، روی بازی بعدی و شاید دو بازی بعدی تمرکز می‌کنیم. این بر عهده بازیکنان است که نه تنها در بازی‌ها قوی باشند، بلکه ریکاوری را بسیار جدی بگیرند. زیرا بازی‌ها شدید هستند و ما باید هویت و ذهنیت خاصی داشته باشیم."
توخل همچنان در ادامه تصریح کرد: "ما از چرخش نمی‌ترسیم. ما به تیم کامل اعتماد داریم و این راز نیست که شما در هفته‌هایی مانند این به یک تیم کامل نیاز دارید."
توخل در ادامه گفت: "من در مورد جوایز فردی تردیدهای زیادی دارم. دوشنبه شب شاهد بودیم که چلسی پس از داشتن بیشترین بازیکن نامزد شده در تمام دسته‌ها، در مراسم توپ طلا تاج باشگاه سال را به دست آورد. جورجینیو هافبک در جایزه مردان سوم شد، همچنین سام کر مهاجم در زنان، با 10 بازیکن چلسی در هر دو تیم در فهرست نهایی دو توپ طلا قرار گرفتند."
توخل در پاسخ به این سوال که آیا از این‌که روبرت لواندوفسکی با از دست دادن جایزه به لیونل مسی متعجب شد، گفت: "من از حق استفاده می‌کنم تا نظری نداشته باشم. ما خودمان بازیکنی داشتیم که جام‌های بزرگ را به دست آورد [جورجینیو قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و یورو شد 2020]. اگر او جام را بلند می‌کرد جای تعجب نداشت. این یک انتخاب است، من فکر می‌کنم انتخابی است، خواه ناخواه باید آن را قبول کنید. زندگی پس از دیروز به راحتی ادامه دارد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала