Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تهدید دمبله برای بهبود شرایط؛ نیوکاسل می‌خواهد از موقعیت سود ببرد + عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر عثمان دمبله بازیکن تیم ملی فرانسه Russia World Cup Denmark - France
عثمان دمبله بازیکن تیم ملی فرانسه    Russia World Cup Denmark - France - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.12.2021
عضو شوید
در حالی که عثمان دمبله قراردادش با بارسلونا را تمدید نکرده، احتمال رفتن‌اش به نیوکاسل یونایتد در بازار پیش روی نقل و انتقالات را افزایش می‌دهد.
به گزارش اسپوتنیک؛ عثمان دمبله وارد آخرین سال قراردادش با بارسلونا شده اما در حال تعلل در مورد امضای قرارداد جدید با غول لالیگا است و احتمال خروج‌اش به سمت نیوکاسل را جدی‌تر می‌سازد.
بعد از این‌که دمبله از سوی بارسلونا برای تمدید قرار داد هشدار داد، حالا نیوکاسل در مورد جذب او وارد عمل شده است.
علی‌رغم این‌که او در بیشتر دوران حضورش در اسپانیا به دلیل مصدومیت‌‌ها از میادین دور بوده، بارسا همچنان مشتاق نگه‌داشتن او پس از پایان قرارداد فعلی‌اش است.
با این حال، تا کنون آنها در تلاش هستند تا دمبله و نمایندگانش را متقاعد کنند که تمدید اقامت او در کاتالونیا اقدام مناسبی برای حرفه‌اش خواهد بود و مذاکرات در حال توقف است.
این مورد توجه نیوکاسل را به خود جلب کرده است، زیرا پول عربستان سعودی به آنها این امکان را می‌دهد که به دمبله پیشنهاد بسیار بزرگتری نسبت به بارسا ارائه کنند.
دمبله از ابتدای فصل نقل و انتقالات جنوری قادر به مذاکره با یک باشگاه خارجی برای پیش قرارداد خواهد بود. اگر او بر روی قراردادش قلم نزند، بارسا می‌تواند در آن پنجره زمستانی او را با مبلغ ناچیز بفروشد.
اما طبق گزارش سایت خبری اسپورت، قرار است این هفته دیداری بین بارسا و نمایندگان دمبله برگزار شود تا به توافق نهایی برسند. گفته می شود که بارسا با بهبود شرایط پیشنهاد اولیه‌اش، فشار بر دمبله را برای امضای قرارداد جدید افزایش داده است.
تا کنون، دمبله تمایلی به امضای قرارداد نداشته و گفته می‌شود که نمایندگان او به بارسا اطلاع داده‌اند که هر گونه تلاش برای فروش او را در جنوری را رد خواهند کرد.
این تهدید به این معنی است که بارسا باید با دمبله به توافق برسد وگرنه تابستان آینده او را به طور رایگان از دست خواهد داد و اگر بارسلونا نتواند بن بست را در مذاکرات بشکند، این یک تقویت بزرگ برای نیوکاسل خواهد بود.
نیوکاسل برای به خدمت گرفتن دمبله در موقعیت بهتری قرار خواهند گرفت و ادی هاو سرمربی این تیم علاقمند به افزایش کیفیت تیم‌اش است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала