توضیحات امریکا در مورد جهش گونه جدید کرونا

© REUTERS / Andrew KellyUna persona lleva una mascarilla
Una persona lleva una mascarilla - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.12.2021
عضو شوید
مرکز کنترول و پیشگری بیماری (CDC) توضیح داد که جهش در سویه کرونای آفریقایی موسوم به (امیکرون) می‌تواند نشان دهنده مقاومت در برابر واکسین‌های موجود کرونا باشد.
به گزارش اسپوتنیک، این مرکز در بیانیه‌ای اعلام کرد که مقامات تصمیم گرفته‌اند که امیکرون را به‌عنوان یک سویه "نگران کننده" حساب کنند، زیرا جهش در سویه جدید می‌تواند نشان دهنده کاهش اثربخشی واکسین‌های کروا و برخی از درمان‌های آنتی‌بادی مونوکلونال باشد.
به گفته مرکز کنترول و پیشگری از بیماری، تاکنون هیچ موردی از کرونای امیکرون در ایالات متحده امریکا به ثبت نرسیده است.
Медицинский работник в отделении реанимации и интенсивной терапии ГКБ №1 им. Н.И. Пирогова - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.11.2021
آیا بهبودیافتگان کووید-19 به کرونای "امیکرون" مبتلا می‌شوند؟
اخیراً سویه جدیدی از ویروس کرونا با نام B.1.1.529 در آفریقای جنوبی شناسایی شد که سازمان جهانی صحت (WHO) آن را امیکرون (Omicron) نامید. امیکرون همانند نام‌های قبلی آلفا، بتا، گاما و دلتا یکی از حروف الفبای یونانی است و جایگزین B.1.1.529 خواهد شد. طبق گزارش رسانه‌های خارجی این گونه تاکنون در آفریقای جنوبی، کنگ، اسرائیل، بلجیم، جمهوری چک، آلمان، بریتانیا، ایتالیا، استرالیا و همچنان احتمالاً در هالند و اتریش شناسایی شده است، به نظر می‌رسد که امیکرون یکی از تغییریافته‌ترین موارد جهش ویروس کرونا است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала