Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عصبانیت مسی از بی‌احترامی کارمند فرانس فوتبال به آنتونلا

© AP Photo / Christophe EnaФорвард сборной Аргентины и «Пари Сен-Жермен» Лионель Месси на церемонии награждение "Золотой мяч" в Париже
Форвард сборной Аргентины и «Пари Сен-Жермен» Лионель Месси на церемонии награждение Золотой мяч в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.12.2021
عضو شوید
لیونل مسی درخواست یکی از مدیران فرانس فوتبال برای خروج همسرش از تصویر را در شب بردن هفتمین توپ طلایش در پاریس رد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، مسی جلوتر از لواندوفسکی، جورجینیو و بنزما توانست توپ طلا را ببرد و جایزه را از دست هم تیمی سابقش لوئیز سوارز دریافت کرد.
پیش از آغاز مراسم، بازیکنان و خانواده هایشان روی فرش سرخ رفتند و در مقابل رسانه ها عکس گرفتند.
مسی در کنار همسرش آنتونلا و فرزندانش تیاگو، ماتئو و سیرو لباس های مشابهی را به تن کرده بودند. حالا ویدیویی از این لحظات در شبکه های اجتماعی منتشر شده که به شدت وایرال شده است.
در حقیقت یکی از مدیران نشریه فرانس فوتبال از آنتونلا می خواهد که از مسی فاصله بگیرد تا لئو در کنار سه فرزندش عکس بگیرد.
آنتونلا به حرف وی گوش می دهد اما لئو به شدت عصبانی میشود و از همسرش می خواهد که برگردد تا بتوانند عکس های خانوادگی بیشتری بگیرند.
مسی و همسرش آنتونلا از 9 سالگی با هم آشنا شدند. این دو از طریق لوکا، پسرخاله آنتونلا با هم آشنا شدند که هم تیمی لئو در تیم نیول اولدبویز بود.
آنتونلا در تمامی مراسم های توپ طلای مسی در کنار وی بوده است و به نظر می رسید که مسی نمی خواسته که همسرش حتی برای چند لحظه از او دور شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала