ترامپ بار دیگر قصد ریاست جمهوری دارد

© AP Photo / Carolyn Kasterنیویارک تایمز: با دریافت کردن پول از پدر، ترامپ در شیماهای مشکوک مالیاتی شرکت میکرد (قسمت 1)
نیویارک تایمز: با دریافت کردن پول از پدر، ترامپ در شیماهای مشکوک مالیاتی شرکت میکرد (قسمت 1) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.12.2021
عضو شوید
ترامپ اشاره کرده است که قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری امریکا در سال 2024 شرکت نماید.
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق امریکا به صراحت اعلام کرد که به طور جدی احتمال شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آینده در سال 2024 را بررسی می‌کند. چهل و پنجمین رئیس کاخ سفید روز چهارشنبه از طریق شبکه تلویزیون GB News بریتانیا بیانیه مربوطه را بیان کرد.
ترامپ احتمالاً در انتخابات ریاست جمهوری 2024 اشتراک میکند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.09.2021
ترامپ احتمالاً در انتخابات ریاست جمهوری 2024 اشتراک میکند
ترامپ در پاسخ به سوال نایجل فاراژ، رهبر سابق حزب برگزیت درباره آمادگی برای بازگشت به سیاست بزرگ، تاکید کرد که غیر از این نمی‌تواند عمل کند. او گفت: "اگر کشورتان را دوست دارید، چاره‌ای ندارید، بنابراین سؤالی نیست.
من کشورم را دوست دارم. آن را به سطحی رساندم که قبلاً دیده نشده بود. سپس همه‌گیری ویروس کرونا اتفاق افتاد، اما با توسعه واکسن‌های که همه ما از آن استفاده می‌کنیم و ده‌ها میلیون صرفه‌جویی کرده‌اند، کشور را دوباره به اوج رساندم.
ترامپ گفت: واکسین ما در کمتر از 9 ماه ایجاد شد، اگرچه انتظار می رفت 12 سال طول بکشد. او همچنین خاطرنشان کرد که درگیر سیاست است زیرا "دوست دارد به مردم کمک کند."
همزمان ترامپ مجددا از مخالفین خود از حزب دموکرات انتقاد کرد که اطلاعاتی در مورد روابط ادعایی وی با روسیه منتشر کردند. "دو محضر استیضاح بر اساس دروغ. روسیه، روسیه، روسیه - حالا معلوم شد که این یک دروغ آشکار بوده است، همه از آن خبر دارند. آنها باید جوایز پولیتزر را از روزنامه نگارانی بگیرند که در بیشتر موارد عمدا در مورد این داستان های تخیلی نوشته اند.
Бывший президент США Дональд Трамп выступает в своем гольф-клубе в Бедминстере, штат Нью-Джерси, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.11.2021
ترامپ: در دوران من روسیه و چین آمریکا را تهدید نمی‌کردند
علاوه بر این، وی گفت که به نامزدهای جمهوری خواه در انتخابات میان دوره ای کنگره امریکا در سال 2022 کمک خواهد کرد. ترامپ گفت: این مسئولیت من است که مطمئن شوم افراد مناسب انتخاب می شوند. انتخابات دوره ای کنگرس در نوامبر 2022 برگزار می شود. آنها تمامی 435 عضو مجلس نمایندگان و 34 سناتور را انتخاب خواهند کرد. فعلاً دموکرات ها اکثریت را در مجلس پائین کنگره دارند، برابری در سنا ایجاد شده است - هر یک از دو حزب 50 کرسی را اشغال می کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала