Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توقف مذاکرات بارسا با روبرتو؛ سرجی می‌رود؟

© REUTERS / Albert Geaسرجیو روبرتو مدافع بارسلونا
سرجیو روبرتو مدافع بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.12.2021
عضو شوید
مذاکرات پیشنهاد باشگاه بارسلونا که برای دو فصل دیگر با تأیید ژاوی هرناندز ارائه شده بود را متوقف کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ اکنون یک پانورامای نامشخص به روی سرجی روبرتو باز می‌شود. آسیب دیدگی شدید عضلانی ناشی از ناراحتی‌هایی که برای مدت طولانی به طول انجامیده، او را مجبور می‌کند در فنلاند تحت عمل جراحی قرار گیرد و اگرچه رسمی نیست اما تخمین زده می‌شود برای یک دوره چهار ماهه غایب باشد. اتفاق ناگواری که در آخرین فصل قرارداد او با بارسا رخ داد - این قرارداد در جون 2022 به پایان رسید - و بدون این‌که تمدید آن کامل شود.
این هافبک تا بعدازظهر سه شنبه از فوریت انجام عمل جراحی برای حل مشکلات خود در ناحیه راست ران پای راست مطمئن نبود. تا آن لحظه بازسازی آن به طور کامل متوقف شد و هیچ تاریخی برای از سرگیری مذاکرات وجود نداشت. آخرین موردی که مشخص شد این بود که ژاوی دو فصل دیگر را تایید کرده بود، آن هم چند هفته پیش بود، بنابراین امید می‌رفت که تماس‌ها در مدت زمان کوتاهی حتی در همین هفته از سر گرفته شود. سرجی روبرتو حل و فصل تمدید را چنان پیچیده دید که به انواع سناریوها، از جمله احتمال خروج از بازار زمستانی فکر کرد.
نزدیکان او اکنون نسبت به بازسازی بدبین است زیرا بازگشت او به میادین بازی تا مارچ یا اپریل به تعویق افتاده است. آنها معتقدند "این باید مدتها پیش حل می‌شد." آنها توضیح می‌دهند که بازیکن همه چیز را در کنارش انجام داده است. او کاهش دستمزد را طبق درخواست باشگاه برای این فصل، مانند سایر کاپیتان‌ها، قبول کرد و موافقت نمود که پرونده‌اش را به میزان قابل توجهی برای دو سال پیشنهادی کاهش دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала