Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دردسر بزرگ برای محافظان ویژۀ رونالدو

© Sputnik / Антон Денисовرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.12.2021
عضو شوید
یک مجله مشهور پرتگالی در مطلبی از بازجویی محافظان کریستیانو رونالدو به اتهام اقدامات غیرقانونی خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، سرژیو و ژرژ رامالیرو که دو برابر از سه‌گانگی‌ها هستند، پیش از این سربازانی بودند که در افغانستان با واحد نیروهای ویژه زبده خدمت می‌کردند و اخیراً به‌عنوان محافظان رونالدو فعالیت می‌کنند.
آن‌ها مدتی در بخشی حافظتی نزدیک به پولیس پرتگال که وظیفه نظارت بر سیاستمداران و قضات را داشته، کار کرده بودند. مجله مشهور پرتگالی "فلش" گفته است که این دو برابر که دو عضو از یک تیم سه نفره هستند، پس از درخواست مرخصی بدون حقوق از پولیس برای پیگیری مزایای دیگر توسط کریستیانو استخدام شدند.
در همین حال روزنامه پرتگالی "آبزروادور" خبر داد، این دو برادر به دلیل محافظت غیرمجاز در کشور مادری‌شان تحت تحقیق هستند. گزارش شده که آن‌ها پس از بازگشت به کار قبلی‌شان در پلیس با تنبیه انضباطی مواجه خواهند شد.
در واقع سخنگوی پولیس پرتگال تایید کرده است که این پرونده در دست بررسی است و بدین ترتیب به نظر می رسد که این دو برادر در این باره که بدون اجازه شغلشان در پلیس پرتغال را ترک کرده اند و به رونالدو خدمت می کنند، باید پاسخگو باشند.
رونالدو از زمان بازگشت به منچستر تلاش کرده که نیروهای امنیتی بیشتری را استخدام کند چرا که در سالهای اخیر موارد سرقت از ستارگان فوتبال در لیگ انگلیس شدت گرفته است.
در گذشته هم رونالدو محافظان دیگری از جمله یک مبارز سابق MMAو یک چترباز نخبه داشته. نونو مارِکوس که یک چترباز معروف بود زمان حضور رونالدو در رئال‌مادرید، در پایتخت اسپانیا از او محافظت می‌کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала