Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا از بهترین بازیکن لیگ برتر نام‌برد

© REUTERS / BERNADETT SZABOSoccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Borussia Moenchengladbach v Manchester City - Puskas Arena, Budapest, Hungary - February 24, 2021 Manchester City manager Pep Guardiola reacts
Soccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Borussia Moenchengladbach v Manchester City - Puskas Arena, Budapest, Hungary - February 24, 2021 Manchester City manager Pep Guardiola reacts - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.12.2021
عضو شوید
سرمربی منچسترسیتی، مهاجم پرتگالی تیمش را بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس می‌داند.
به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال منچسترسیتی شب گذشته با نتیجه 2 بر یک میزبانش استون‌ویلا را در هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس شکست داد.
این پیروزی در حالی در کارنامه شاگردان پپ گواردیولا به ثبت رسید که آنها نیمه اول را با دو گل روبن دیاز و برناردو سیلوا با نتیجه 2 بر صفر به سود خود به پایان رسیدند.
برناردو سیلوا یکی از ستارگان فصل سیتی با پنج گل و یک پاس گل بوده است و به نظر می رسد که بازیکن پرتگالی در تیم گواردیولا نقش مهمی دارد.
سرمربی سیتیزن‌ها پس از پایان این دیدار به ستایش از عمکلرد این بازیکن پرداخت و گفت:
"او بهترین بازیکن لیگ انگلیس است. وقتی دو، سه سال پیش 98 امتیاز گرفتیم هم بهترین بود. ویدیوها را دوباره ببینید تا بفهمید. متوجه می‌شوید که برناردو آن موقع هم مانند حالا عالی بود. سیلوا قابلیت خاصی دارد که به لطف آن می‌تواند هر کاری که می‌خواهد با توپ انجام دهد."
برناردو سیلوا در سال 2017 با 43.5 میلیون یورو از موناکو به منچسترسیتی پیوست که در اولین فصلش با سیزده گل و چهارده پاس گل درخشید و عنوان بهترین بازیکن لیگ انگلیس را کسب کرد و به نظر می رسد که قصد دارد دوباره همین عنوان را به دست بیاورد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала