Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمایت جوکوویچ از برگزار نشدن بازی تنیس در چین + عکس

© REUTERS / Danielle ParhizkaranSep 6, 2020; Flushing Meadows, New York, USA; Novak Djokovic of Serbia reacts after losing a point against Pablo Carreno Busta of Spain (not pictured) on day seven of the 2020 U.S.
Sep 6, 2020; Flushing Meadows, New York, USA; Novak Djokovic of Serbia reacts after losing a point against Pablo Carreno Busta of Spain (not pictured) on day seven of the 2020 U.S. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.12.2021
عضو شوید
جوکوویچ از تصمیم برای عدم برگزاری تورنمنت در چین تا زمانی که وضعیت "پنگ" روشن نشود، قدردانی می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ نواک جوکوویچ که چهارشنبه با تیم صربستان به پیروزی 2-1 مقابل قزاقستان رسید و راهی نیمه نهایی جام دیویس کاپ شد و از حضور بعدی‌اش در مقابل مطبوعات استفاده کرد و تا روشن شدن وضعیت "شوای پنگ"، از تصمیم WTA برای عدم برگزاری تورنمنت‌ها در چین "کاملا" حمایت کرد.
جوکوویچ گفت: "این سازمانی متشکل از بازیکنان است، بنابراین من کاملاً از WTA حمایت می‌کنم."
مرد شماره یک تنیس جهان تأثیر گذاشت که اگر از کشور دیگری بود، موقعیت او یکسان بود: "در مورد هر کسی که چنین اتفاقی بیفتد، همینطور است. ما اطلاعات کافی در مورد پنگ نداریم. این یک حرکت بسیار شجاعانه است، مهم است که از یکدیگر حمایت کنیم."
پنگ سوء استفاده جنسی از یک رهبر سابق چین را محکوم کرد و از آن زمان تاکنون هیچ مفقودالاثر است و محل اختفای او روشن نشده است، اگرچه کمیته بین المللی المپیک در مورد کنفرانسی از راه دور گزارش داد که در آن تنیس باز خواستار احترام به حریم خصوصی او شد.
جوکوویچ در مورد پیروزی دیویس کاپ در مرحله یک چهارم نهایی و دیدار نیمه نهایی با کرواسیا گفت که این "انگیزه اضافی" ایجاد می‌کند، اگرچه "مهمترین چیز احترام و دوستی بین بازیکنان است."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала