Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دمبله در میان دو راهی تمدید یا جدایی

© AP Photo / Manu Fernandezعثمان دمبله مهاجم بارسلونا
عثمان دمبله مهاجم بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.12.2021
عضو شوید
ایجنت عثمان دمبله به او می‌گوید که در خارج از بارسا پول بیشتری به دست خواهد آورد و همچنین تغییر مکان اشتباه نخواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ عثمان دمبله (24 ساله) هنوز به پیشنهاد تمدید بارسا پاسخ نداده است. چیزی که در باشگاه بارسلونا برای سران آن خسته‌کن شده است. در همین راستا و همانطور که موندو دیپورتیوو دیروز گزارش داد، باشگاه به او 15 روز اولتیماتوم داده تا رفتن یا ماندن‌اش را مشخص کند.
واقعیت این است که دمبله در پذیرش پیشنهاد با فشارهایی که نماینده او روی او اعمال می‌کند، تردید جدی دارد. وکیل‌اش به او می گوید که در خارج از بارسا پول بیشتری به دست خواهد آورد و همچنین تغییر اشتباهی شکل نمی‌دهد. او با علاقه برخی از باشگاه‌های لیگ برتری مانند منچستریونایتد و نیوکاسل بازی می‌کند که برای به خدمت گرفتن او در موقعیتی قرار گرفته‌اند، اگرچه بدون ارسال پیشنهاد قطعی به باشگاه در این بازار زمستانی است.
این بازیکن فرانسوی در داخل رختکن، اظهار نظر کرده که می‌خواهد در بارسا ادامه دهد، در باشگاه و شهر بارسلون خوشحال است، می‌خواهد تمام اعتمادی را که باشگاه به او کرد، پس بدهد اما بعد از آن که در گفتگو با نماینده او موسی سیسوکو، محقق نمی‌شود. عثمان قاطعانه دیدگاه خود را تحمیل نمی‌کند و به او اجازه می‌دهد آینده‌اش را کنترل کند.
ایجنت دمبله او را در اروپا جابه جا می‌کند زیرا او در 30 جون 2022 بازیکن آزاد خواهد بود و آرزوی دریافت پاداش انتقال آبدار را دارد. برنامه او این است که تا پایان فصل در بارسا بماند. او می‌داند که دمبله در شرایط بحرانی برای باشگاه مهم است و بنابراین، ترک او در سکوها برایش سخت است. ایده او این است که یک مرحله را ببندد و یک مرحله جدید را در لیگ دیگری باز کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала