لاوروف به اروپا: دیدگاه سازمان همکاری شانگهای و پیمان امنیت جمعی را در مورد افغانستان در نظر بگیرید

© Sputnik / Russian Foreign Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров перед началом третьего заседания московского формата консультаций по Афганистану.
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров перед началом третьего заседания московского формата консультаций по Афганистану. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.12.2021
عضو شوید
وزیر خارجه روسیه از سازمان امنیت و همکاری اروپا می خواهد تا دیدگاه سازمان پیمان امنیت جمعی و سازمان همکاری شانگهای در خصوص افغانستان را در نظر بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در حاشیه نشست شورای وزیران امور خارجه سازمان امنیت و همکاری اروپا (CFM) به خبرنگاران گفت که روسیه از سازمان امنیت و همکاری اروپا می خواهد که هنگام کار روی برنامه های خود در مورد مسئله افغانستان، تصمیماتی را که قبلاً در چارچوب سازمان پیمان امنیت جمعی (CSTO) و سازمان همکاری شانگهای (SCO) گرفته شده است، در نظر بگیرد.
سفیر افغانستان در دوشنبه: دولت تشکیل شده از سوی طالبان نامشروع است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.12.2021
سفیر افغانستان در تاجیکستان: طالبان قادر به اداره کشور نیست
آقای لاوروف تاکید کرد: "هم در سازمان همکاری شانگهای و هم در سازمان پیمان امنیت جمعی، گروه های کاری، مکانیسم‌های ویژه برای تماس با افغانستان دارند و امروز ما از همکاران خود خود در سازمان امنیت و همکاری اروپا خواستیم در هنگام تدوین برنامه‌های خود، آنچه را که قبلاً انجام شده و به نفع افغانستان می شود، در نظر بگیرند. آنچه که انجام می شود، به نفع همسایگان ما است".
قابل ذکر است که روز گذشته دومین محموله از کمک های بشردوستانه روسیه به افغانستان رسید، این کمک های شامل آرد، شکر و چای خشک بوده که برای متضررین ناشی از حوادث طبیعی در نظر گرفته شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала