Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

600 دقیقه، فقط یک گل؛ امار نگران‌کنندۀ مسی در پی‌اس‌جی

© REUTERS / Benoit Tessier Лионель Месси из Пари Сен-Жермен в бою с Энтони Лопесом из Олимпийского Лиона
Лионель Месси из Пари Сен-Жермен в бою с Энтони Лопесом из Олимпийского Лиона - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.12.2021
عضو شوید
عملکرد فوق ستاره آرجنتینی در این مدت در پی‌اس‌جی نگران‌کننده و ضعیف بوده است.
به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی، فوق ستاره آرجنتینی پاری‌سن‌جرمن که که پیش از بازی هفتمین توپ طلایش را به هواداران در پارک دو پرنس نشان داده بود، 90 دقیقه مقابل نیس کمک کرد اما نتوانست باعث گلزنی و پیروزی تیمش شود.
این ستاره 34 ساله در این فصل در پی‌اس‌جی به ویژه در لیگ فرانسه آمار ضعیفی را از خود به جای گذاشته است. پاریسی‌ها تاکنون شانزده بازی در لیگ فرانسه داشته که لئو فقط در هشت تایش حضور داشته که در این تیم فقط یک گل به ثمر رسانده است.
مسی تا کنون 30 شوت به چارچوب در لیگ فرانسه داشته که فقط یکی از آنها به گل تبدیل شده است و 95 بازیکن در این فصل بیش از او گل زده اند.
این عملکرد مسی مورد انتقاد شماری از رسانه‌های فرانسوی نیز مواجه شده است. نشریۀ لوپاریزین در این مورد نوشت:
"خط حمله تازه نفس و سرحال نبود و شرایط به سودشان پیش نرفت. سبک بازی تیم مائوریسیو پوچتینو به هیچ نزدیک بود و به خصوص مسی و امباپه انگار در میدان حضور نداشتند."
نشریه "اکیپ" هم با انتقاد ازعملکرد شب گذشته مسی نوشت:
"نباید از یاد برد که مسی تنها یک گل در 600 دقیقه حضورش در پاریسن‌جرمن به ثمر رسانده است و این قطعا نمی تواند بی دلیل باشد. ممکن است استفاده از مسی به عنوان یک 9 کاذب ایده درستی نباشد و نیاز به تغییر پست مسی ضروری است."
پاری‌سن‌جرمن بدون نیاز به گل‌های مسی نیز در حال حاضر صدرنشین لیگ فرانسه است.البته آنها در چمپیونزلیگ هم نتایج خوبی نگرفتند ونتوانستند صدرنشین گروه شوند و شاید همین مسئله باعث شود که قرعه سختی در یک هشتم نهایی در انتظارشان باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала