Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه دوباره به رئال مادرید چشمک زد

© REUTERS / SARAH MEYSSONNIEROoredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training
Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.12.2021
عضو شوید
طبق گزارش‌ها، بحث تمدید قرارداد کیلیان امباپه با پاری‌سن‌جرمن به بن بست خورده است.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی در پایان فصل با پاری‌سن‌‌جرمن به اتمام می‌رسد و او آماده است تا به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شده و به رئال مادرید بپیوندد.
او پیش از این در دو مصاحبه اعلام کرده بود که تصمیمش برای جدایی را در تابستان امسال به باشگاه اعلام کرده اما مدیران پی اس جی حاضر به پذیرش پیشنهاد رئال مادرید و فروش او نشدند.
در تازه‌ترین مورد، تیری آنری اخیرا مصاحبه‌ای با امباپه داشته که در پایان مراسم به زبان اسپانیایی با او خداحافظی می کند و می گوید " Hasta Luego" که در اسپانیایی به معنی "تا بعد" یا "به امید دیدار" است.
به هر صورت به نظر می رسد که کیلیان خودش را برای پیوستن به رئال آماده می کند چرا که فقط شش ماه تا رسیدن به آرزویش فاصله دارد. البته امباپه 28 روز دیگر می تواند رسما با رئال برای فصل بعد قرارداد ببندد.
این در حالی است که پی اس جی از ماه آگست به تمدید قرارداد با این بازیکن بسیار خوش‌بین بود و سعی کرد که بالاترین دستمزد پرداختی در تیم را نیز به او پیشنهاد کنده اما تصمیم امباپه به مسائل مالی مربوط نیست و او آرام آرام به رئال نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала