Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناراحتی شدید امباپه از وضعیت کنونی پی‌اس‌اس

© AP Photo / David Ramos Kylian Mbappe
 Kylian Mbappe - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.12.2021
عضو شوید
مهاجم ملی پوش پاری‌سن‌جرمن از اینکه تیمش در کسب جام های معتبر ناکام است، کلافه شده و قصد جدایی از این تیم را دارد.
به گزارش اسپوتنیک، بر کسی پنهان نیست که کیلیان امباپه ستاره 22 ساله، علاقه شدیدی به رئال مادرید دارد و حالا با نزدیک شدن به پایان قراردادش در پاریسن ژرمن، زمزمه‌های رفتنش بیشتر از همیشه شده است.
کیلیان امباپه ستاره پاری‌سن‌جرمن از رتبه خود در رده بندی گزینه های دریافت توپ طلا ناراحت است و پاری‌سن‌جرمن را بابت این کسب این رتبه مقصر می داند.
نشریه اسپانیایی "آ.اس" خبر داده که امباپه از ناتوانی باشگاه پاری‌سن‌جرمن در کسب جام ناراحت است و به این نتیجه رسیده که انتقال به رئال مادرید به موفقیتهای آینده او کمک خواهد کرد. او ناکامی تیم پاریسی را مسبب افت خود در رده بندی بهترین های جهان می داند.
این نشریه اسپانیایی در ادامه نوشته امباپه آرزو دارد مسیر اسطوره دوران نوجوانی خود یعنی کریستیانو رونالدو را دنبال کند و در سانتیاگوبرنابئو میراث ماندگاری از خود به جا بگذارد.
امباپه فصل گذشته عملکرد خوبی همراه با پاری سن ژرمن داشت اما نتوانست با این تیم به قهرمانی در جام مهمی دست یابد. پاریسی ها نه تنها در لیگ قهرمانان اروپا ناکام بودند بلکه حتی در لیگ یک فرانسه نیز رقابت قهرمانی را به تیم لیل واگذار کردند.
ناکامی در کسب این جام ها باعث شد امباپه حتی در جمع پنج گزینه اول دریافت توپ طلای 2021 نیز قرار نگیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала