Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نخستین نشست مطبوعاتی رانگ‌نیک؛ پروفسور آلمانی آمد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. РПЛ. Матч "Локомотив" - "Зенит"
Футбол. РПЛ. Матч Локомотив - Зенит - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.12.2021
عضو شوید
رالف رانگ‌نیک سرمربی موقت و آلمانی جدید منچستریونایتد برای اولین بار در قامت هدایت شیاطین سرخ ظاهر خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، رالف رانگ‌نیک سرمربی موقت جدید منچستریونایتد از بازی یکشنبه مقابل کریستال پالاس می‌تواند روی نیمکت یونایتد بنشیند؛ در حالی که منچستر شب گذشته با نتیجه 3 -2 در آخرین تجربه هدایت موقت مایکل کریک در مقابل آرسنال به پیروزی رسید.
در همین حال نخستین کنفرانس خبری رالف رانگنیک در قامت سرمربی منچستریونایتد انجام داده است:
رانگنیک گفت:
ممنون از اینکه به این سرعت به اینجا آمدید. این زودهنگام ترین کنفرانس خبری دوران زندگی من است. وقتی باشگاهی مثل منچستر یونایتد با شما تماس بگیرد، شما به هیچ شکل نمیتوانید آن را رد کنید.
هدف اصلی من ایجاد تعادل بیشتر در تیم است. ما دو گل مقابل آرسنال دریافت کردیم و برای بردن بازی به سه گل نیاز داشتیم. این تعداد گل در هر بازی خیلی زیاد است. رویکرد من ایجاد تعادل بیشتر و داشتن کنترل بیشتر در بازی هاست.
آیا یونایتد می تواند فاصله ایجاد شده با سه تیم اول لیگ را جبران کند؟
همه چیز بستگی به کسب پیروزی در بازی ها دارد. و در آخر، من بسیار آدم جاه طلبی هستم. می خواهیم تا موفق ترین فصل ممکن را رقم بزنیم. در حال حاضر، باید واقع گرا باشیم. تفاوت میان ما و سه تیم اول جدول زیاد است ولی بیاید بیینیم چه پیش می آید.
درمورد سالهای پس از سرالکس فرگوسن:
اینکه بعد از یک دوره موفق، باشگاه باید مسیر جدیدی پیدا کند، امری غیرعادی نیست. باشگاه هیچ تداومی در جذب بازیکنان جدید و پایبندی بهDNA منچستریونایتد نداشته است. در آینده هم اعضای هیئت مدیره و هم من همین نظر را داریم. مهم این است که تغییرات زیادی در مدیریت باشگاه نداشته باشیم.
پذیرفتن این شغل
زمانی که چلسی با من تماس گرفت، فقط درباره‌ی گزینه مربی موقت به مدت چهار ماه با من صحبت کردند. ما در یونایتد درباره‌ی شش ماه صحبت میکنیم و البته دو سال هم نقش مشاوره‌ای وجود دارد. اگر منچستر یونایتد برای چنین نقشی با شما تماس بگیرد، نمی توانید آن را رد کنید.
آیا علاقه مند هستی پس از دوران 6 ماهه پیش رو، همچنان به عنوان سرمربی باشگاه فعالیت داشته باشی؟
در صحبت هایی که با افراد درون باشگاه تا به الان داشته ام، بطور واضح آنها بیان کرده اند که این یک بازه زمانی 6 ماهه است. ما هیچ وقت راجع به اینکه پس از این 6 ماه و در تابستان چه اتفاقی رخ خواهد داد، صحبت نکرده ایم. اگر آنها راجع به این مسئله با من صحبت کنند، خواهیم دید چه می شود. اگر انها نظر من را در این زمینه بخواهند، شاید همان توصیه ای را انجام دهم که قبلا دو بار در لایپزیش انجام داده بودم؛ اینکه شاید بهتر است تا با من برای یک سال همکاری داشته باشند.
در مورد نقل و انتقالات
ما در مورد بازیکنان جدید صحبت نکرده ایم. اکنون زمان آن است که با جزئیات تیم فعلی آشنا شویم، تعداد بازیکنان فعلی قطعاً کم نیستند و بازیکن به اندازه کافی وجود دارد. شاید بعد از کریسمس، زمانی برای صحبت در مورد نقل و انتقالات زمستانی باشد. طبق تجربه من، زمستان زمان با ثباتی برای نقل و انتقالات نیست. این امر در زمستان کار سختی خواهد بود.
درمورد مایکل کریک
دو روز پیش از این موضوع مطلع شدم. با مایکل و کیران ملاقات کردم، بیش از یک ساعت صحبت خصوصی طولانی داشتیم. سعی کردم او را متقاعد کنم که بماند، در نهایت مجبور شدم این را بپذیرم. من از همکاری با کادر فنی فعلی خوشحالم، به تخصص آنها نیاز دارم. سعی خواهم کرد دو یا سه نفر را پیدا کنم که در هفته های آینده به ما ملحق شوند، اما به دلیل خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، این کار به این راحتی ها نیست.
رانگنیک درمورد هالند
او می خندد و وانمود می کند که یادداشت هایش را ورق می زند: 10 میلیون پوند برای هالند، 10 میلیون پوند برای امباپه، 10 میلیون پوند برای لواندوفسکی و 10 میلیون پوند برای کیمیچ. این مسخره است. چنین بندی در قرارداد من وجود ندارد. گمانه زنی در مورد بازیکنان جدید فایده ای ندارد. من می دانم که او چه بازیکنی است، اما در این بین، تمام دنیا متوجه شده اند که او چقدر خوب است. ما اینجا بازیکنان تهاجمی زیادی داریم، آنقدر بازیکنان برتر در بخش تهاجمی داریم که نیازی نیست در مورد هیچ بازیکن دیگری صحبت کنیم.
درمورد بازی دیشب
من خیلی منتظر بازی پنچشنبه بودم‌. دیروز با مایکل کریک و کیران مک‌کنا احساس همدردی می‌کردم زیرا ممکن بود بازی سه بر سه به پایان برسد. به عنوان یک مربی اصلا چنین بازی هایی را نمیخواهید. اما در پایان من واقعا خوشحال بودم. ما نتیجه‌ای را گرفتیم که میخواستیم.
درمورد باشگاه
با توجه به دوران جورج بست و بابی چارلتون، هفته پیش در مورد معروف ترین بازیکنان باشگاه در گوگل جستجو کردم. شما می توانید یونایتد را بین چهار تیم برتر 50 تا 60 سال گذشته قرار دهید. من همچنین از فاجعه مونیخ اطلاع دارم. میراث این باشگاه منحصر به فرد است. ما باید از این میراث پیروی کنیم و مطمئن شویم که احترام به DNA باشگاه نیز حفظ خواهد شد.
نگرش رانگنیک
نگرش نسبت به بازی ها فقط می تواند بازی به بازی، گام به گام پیش برود. شما باید مطمئن شوید که بیشترین شانس را برای برنده شدن در بازی بعدی دارید و سپس قدم به قدم جلو بروید. اجازه دهید بازیکنان این ایده را دنبال کنند و قبول کنند که من می توانم به آن‌ها القا کنم که می‌خواهیم در آینده چگونه بازی کنیم. پپ سه سال در سیتی بوده، یورگن پنج سال، توماس در ماه فوریه آمد، اما از نظر زمانی، آنها در مسیری که می خواهند پیشرفت کنند کمی جلوتر از ما هستند. از بازیکنانی که اینجا داریم راضی هستم.
صحبت رانگ‌نیک با جوئل گلیزر
من صحبت تلفنی طولانی با جوئل گلیزر داشتم. با اوله هم صحبت کردم که تمامی نظر و نگرش خود درباره‌ی تیم را به من گفت.
درمورد کریستیانو:
دیدن کریستیانو در بازی دیشب در 36 سالگی، تا به حال بازیکنی که در این سن بتواند از نظر بدنی این چنین آماده باشد، ندیده ام. او به سادگی می تواند تفاوت ها را رقم بزند.
فوتبال مدرن در 10 سال گذشته، کاملاً به یک بازی فیزیکی تر و ورزشی تر تبدیل شده است و بیشتر به بازی مستقیم روی آورده است. برای توسعه تیم ها، باید هم فیزیک و هم ذهنیتتان را تمرین دهید.
رانگ‌نیک راجع به اینکه دیشب چه نکته‌ای از تیم نظر او را جلب کرد
همه شما بازی را تماشا کردید. نیمه اول به واسطه دریافت گلی که از روی بدشانسی بود، متزلزل و نا متعادل بود. حتی خود من پرسیدم که داوید کجاست؟! بعد از دریافت گل، یک ناامیدی بزرگی برای کل تیم اتفاق افتاد و آنها فاقد اعتماد به نفس لازم بودند که این مورد پس از آنچه که در چند هفته اخیر رخ داده، طبیعی است. خیلی مهم بود که بتوانند قبل از پایان نیمه اول به گل مساوی دست یابند. شما میتوانستید پتانسیل و ظرفیتی که در تیم برای گلزنی وجود دارد را ببینید. اینکه بازی و توپ را از محوطه جریمه خودی به سمت بازیکنانی که بتوانیم توسط آنها خطر آفرین باشیم، انتقال دهیم و برسانیم.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала