Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هتل 29 میلیون یورویی "لیونل مسی" در آستانۀ تخریب

© REUTERS / Albert GeaEl futbolista Lionel Messi durante una presentación
El futbolista Lionel Messi durante una presentación - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.12.2021
عضو شوید
ستاره آر[نتینی پاری‌سن‌جرمن هتلی سیتگس دارد که از امکانات و شرایط جالبی برخوردار است.
به گزارش اسپوتنیک، به لیونل مسی دستور داده شده که هتل 77 اتاقه‌ی 29 میلیون یورویی خود در بارسلونا را تخریب کند زیرا مطابق با استانداردهای شهری نیست.
مسی که هفته‌ای 650 هزار پوند درآمد دارد، ممکن است از این خبر که هتل تازه ساختش با استانداردهای شهر جور درنمی‌آید ضربه هولناکی بخورد.
هتل چهار ستاره "میم سیتجس" در نزدیکی ملک خصوصی لیونل مسی در روزهای اقامتش در بارسلونا قرار داشت و یکی از مکان‌های مورد علاقه او بوده است.
نشریه "ال‌کانفیدنسال" گزارش کرده است که حکم دادگاه برای تخریب این ملک در دست بررسی است. و آنها برای اظهار نظر به محل اقامت مسی مراجعه کردند اما نه او و نه تیمش تصمیمی برای صحبت در این مورد نداشتند.
به گفته شهرداری در ساخت این هتل قوانین ساختمانی شهر سیتجس رعایت نشده است. یکی از مشکلات در ساخت این هتل این است که بالکن‌ها زیادی بزرگ هستند، و کل ساخت و ساز به این بالکن‌ها وابسته است به این معنی که کوچک کردن یا تخریب بالکن‌ها میتواند به فروپاشی کل ساختمان منجر شود.
مسی در سال 2017 با پرداخت 29 میلیون یورو این هتل را خریداری کرد. ارتفاع هتل تنها 30 متر بالاتر از سطح دریا است، و مسی به‌خوبی می‌دانست که این هتلی است که ارزش سرمایه‌گذاری دارد، چرا که سیتگس اغلب به‌عنوان "سن‌تروپه" اسپانیا شناخته می‌شود و گردشگران سراسر دنیا را به خود جذب می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала