Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد 3 آرسنال2؛ بلاخره با غرش و کورد شکنی رونالدو شکست

© AP Photo / Rui VieiraКриштиану Роналду радуется забитому голу во время футбольного матча на стадионе Олд Траффорд в Манчестере, Англия
Криштиану Роналду радуется забитому голу во время футбольного матча на стадионе Олд Траффорд в Манчестере, Англия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.12.2021
عضو شوید
منچستریونایتد با درخشش کریستیانو رونالدو موفق به شکست آرسنال شد.
به گزارش اسپوتنیک، در مهم ترین دیدار هفته 14 رقابت های لیگ برتر انگلیس، تیم های منچستریونایتد و آرسنال در ورزشگاه الترافورد به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با حساب 3 بر 2 به سود شاگردان مایکل کاریک به پایان رسید.
در این بازی ابتدا آرسنال در دقیقه 13 توسط اسمیت رویز در حالی که دخیا تعادلش را از دست داده بود و کنترلی روی دروازه نداشت از حریف پیش افتاد، اما این گل در دقیقه 44 توسط برنو فرناندز پاسخ داده شد تا بازی در نیمه نخست با تساوی 1 بر1 به پایان برسد.
با شروع نیمه دوم فشار یونایتد جواب داد و در دقیقه 52 این تیم روی پاس در عرض با ضربه ای دقیق دروازه توپچی ها را باز کرد و حساب کار 2 بر 1 شد.
این خوشحالی یونایتد 3 دقیقه طول کشید، زیرا آرسنال روی یک ضد حمله در دقیقه 55 روی ضربه دقیق بغل پای مارتین اودگارد به گل تساوی دست پیدا کرد.
اما این پایان کار نبود، زیرا رونالدو موفق شد در درقیقه 70 گل برتری تیمش را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کند تا با دبل ارزشمند در این دیدار خانگی، نقش مهمی در پیروزی تیمش داشته باشد.
لازم به ذکر است که این نخستین پیروزی یونایتد برابر آرسنال از زمانی است که آرسن ونگر از هدایت توپچی ها کناره گیری کرده است.
یونایتد با کسب سه امتیاز این مسابقه خانگی، 21 امتیازی شد و در رده هفتم جدول جای گرفت.
در دیگر بازی شب گذشته، تاتنهام با دو گل از سد مهمانش برنتفورد گذشت و با یک بازی کمتر و 22 امتیاز در رده ششم جدول ایستاد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала