بایدن از رئیس‌جمهور "واقعی" امریکا نامبرد

© REUTERS / Jonathan ErnstПрезидент США Джо Байден
Президент США Джо Байден - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.12.2021
عضو شوید
جو بایدن رهبر ایالات متحده امریکا به شوخی آنتونی فاوچی، متخصص ارشد بیماری‌های عفونی این کشور را رئیس‌جمهور واقعی امریکا خواند.
به گزارش اسپوتنیک، بایدن حین سخنرانی درباره استراتژی جدید دولت برای مقابله با کرونا به شوخی گفت: "داکتر فاوچی را بیشتر از همسرم دیدم، ما با همدیگر شوخی می‌کنیم. ببینید رئیس‌جمهور کیست؟ فاوچی!"
در رابطه با شیوع گونه جدید کرونای امیکرون، کاخ سفید مدت فرمان استفاده از ماسک را در حمل و نقل عمومی تمدید کرد. همچنان از ابتدای هفته آینده برای افراد که می‌خواهند وارد امریکا شوند، باید یک روز قبل تست کرونا بدهند.
اخیراً سویه جدیدی از ویروس کرونا با نام B.1.1.529 در آفریقای جنوبی شناسایی شد که سازمان جهانی صحت (WHO) آن را امیکرون (Omicron) نامید. امیکرون همانند نام‌های قبلی آلفا، بتا، گاما و دلتا یکی از حروف الفبای یونانی است و جایگزینB.1.1.529 خواهد شد. طبق گزارش رسانه‌های خارجی این گونه تاکنون در آفریقای جنوبی، کنگ، اسرائیل، بلجیم، جمهوری چک، آلمان، بریتانیا، ایتالیا، استرالیا و همچنان احتمالاً در هالند و اتریش شناسایی شده است، به نظر می‌رسد که امیکرون یکی از تغییریافته‌ترین موارد جهش ویروس کرونا است.
Президент США Джо Байден - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.11.2021
بایدن: ایالات متحده معتقد است که نیازی به اقدامات جدیدی برای مبارزه با سویه اومیکرون نیست
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала