Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیانیه‌ای مشترک رئال، بارسا و بیلبائو در خصوص پروژۀ CVC

© Sputnik / Кирилл Каллиников /  مراجعه به بانک تصاویر لالیگا
لالیگا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.12.2021
عضو شوید
باشگاه بارسلونا اقدام به انتشار بیانیه‌ای مشترک در خصوص قرارداد لالیگا با صندوق سرمایه گذاری CVC کرد.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیک بیلبائو یک طرح جایگزین برای طرح CVC پیشنهاد داده اند، طرحی که به جز خودشان تمام تیم های لالیگا چند ماه قبل آن را پذیرفتند.
باشگاه‌های رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیک بیلبائو حالا به صورت مشترک یک طرح جدید و جانشین برای CVC به 39 باشگاه دیگر پیشنهاد داده اند.
بخشی از بیانیه را در زیر می خوانید:
CVC نمی تواند به عنوان یک شریک استراتژیک برای لالیگا در نظر گرفته شود چون مدیران این شرکت پیش از این اعلام کرده اند که پس از 8 تا 10 سال، پروژه را به سرمایه گذار دیگری واگذار خواهند کرد.
این در حالی است که پرداخت اقساط آن وام اهدایی، تا 50 سال ادامه دار خواهد بود. باشگاه های لالیگایی باید پتانسیل خود را به حداکثر رشد برسانند، آن هم بدون اینکه آینده باشگاه را بفروشند و مالکیت خود را به افراد دیگری واگذار کنند.
در متن سند آمده که سایر باشگاه ها باید با توجه به حضور بیش از 100 ساله در فوتبال اسپانیا، تصمیمات این 3 باشگاه را به خصوص در مورد مخاطره آمیز بودن پیشنهاد صندوق سرمایه گذاری CVC درک کنند و به اعتقاد آنها این پیشنهاد فوتبال اسپانیا را ویران خواهد کرد و باعث بی نظمی های جدی خواهد شد.
در پایان این بیانیه خطاب به لالیگا و باشگاه های اسپانیایی تاکید شده که آنها می‌توانند با توجه به مشاوران مالی و حقوقی که دارند پیشنهاد مناسبی از نظر مالی برای جایگزینی با پیشنهاد CVC را ارائه دهند که پایدار، منطقی و قانونی است که به باشگاه ها اجازه دسترسی به شرایطی بی نهایت بهتر از CVC را می‌دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала