دانشمندان آفریقا جنوبی: سویه جدید " امیکرون " خطر ابتلای دوباره به کرونا را سه برابر می‌کند

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر Бригада скорой медицинской помощи доставила пациента в карантинный центр в Коммунарке
Бригада скорой медицинской помощи доставила пациента в карантинный центр в Коммунарке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.12.2021
عضو شوید
دانشمندان آفریقای جنوبی، خطر ابتلای مجدد به ویروس کرونا در سویه امیکرون را سه برابر تخمین زدند.
به گزارش اسپوتنیک، سویه جدید کرونا " امیکرون " سه برابر بیشر از انواع قبلی، از جمله سویه دلتا، خطر ابتلای دوباره به ویروس کرونا را برای افراد که مبتلا بودند، را زیاد می کند. این خبر روز پنجشنبه پس از تحقیقات مشترک مرکز مدل‌سازی و تحلیل اپیدمیولوژیک آفریقای جنوبی و موسسه ملی بیماری‌های عفونی (NIIZ) اعلام شد.
رویترز به نقل از دانشمندان آفریقای جنوبی گفت: "داده ها نشان می دهد که سویه امیکرون توانایی دور زدن ایمنی از COVID-19 دریافت شده توسط افراد مبتلا به انواع قبلی ویروس کرونا را دارد. خطر ابتلا مجدد به ویروس سویه امیکرون سه برابر بیشتر از انواع قبلی است."
به نوبه خود، آن فون گوتبرگ، کارمند NIHE، روز پنجشنبه در طی یک جلسه توجیهی توسط دفتر منطقه ای سازمان بهداشت جهانی (WHO) در آفریقا گفت که واقعیت بهبودی از کووید ناشی از یکی از انواع قبلی عفونت ویروس کرونا محافظتی در برابر ابتلا به سویه امیکرون ویروس کرونا ایجاد نمی کند. او گفت: ما شاهد افزایش تعداد افرادی هستیم که قبلاً ویروس کرونا را شکست داده‌اند و در نتیجه شیوع سویه امیکرن دوباره به COVID-19 مبتلا شده‌اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала