مادر که به قیمت جان خود کودک‌اش را از چنگ پلنگ نجات داد+ویدیو

© Fotolia / Vladislav333222Переднеазиатский леопард
Переднеазиатский леопард - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.12.2021
عضو شوید
مادر کیلومتر به تعقیب پلنگ دوید و با دستان خالی خود کودک اش را از چنگ وی نجات داد.
به گزارش اسپوتنیک، یک مادر باشنده روستای باریخاریا در مادیا پرادش هند پلنگ را که پسرش را ربوده بود، تقریباً یک کیلومتر تعقیب کرد و کودک اش را نجات داد و او را با دستانش از دست درنده دور کرد. جگران گزارش می دهد.
خانم کیران بایگا به همراه سه فرزندش برای گرم شدن در نزدیکی خانه خود آتش روشن کردند. ناگهان پلنگی از پشت به خانواده حمله کرد. پلنگ با دندان هایش کودک هشت ساله یک مادر را گرفت و به سمت جنگل دوید. مادر پسر به تعقیب او رفت. پس از دویدن حدود یک کیلومتر، حیوان در جنگل ایستاد و نشست و کودک را با چنگال های خود فشار داد. زن هندی خود را به سوی پلنگ پرتاب کرد و با دستان خالی پسرش را از مرگ نجات داد. زن پسر را در آغوش گرفت و خواست فرار کند، اما به محض اینکه پلنگ طعمه خود را رها کرد، دوباره به سمت مردم شتافت. زن هندی پنجه پلنگ را گرفت و آن را محکم فشار داد.
در این هنگام اهالی روستا با دوان به کمک آمدند. پلنگ با شنیدن صدا اهالی ناپدید شد.
بایگا بیهوش شد و در شفاخانه داخل بستر گردید. این زن و پسرش به دلیل جراحات وارده تحت تداوی قرار دارند. فعلاً صحت پسر و مادر رضایت بخش است.
بایگا ادامه داد: ما در منطقه حائل ذخیره‌گاه پلنگ ها زندگی می‌کنیم و هر روز موارد مشابهی اتفاق می‌افتد، پلنگ و خرس اغلب در اینجا پیدا می‌شوند و باید فرار کنیم، پس از حادثه ما ترس از ملاقات با حیوانات وحشی بیشتر شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала