Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هرگز از مسی نخواسته‌ام که در بارسلونا رایگان بازی کند

© AFP 2023 / LLUIS GENESpanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona.
Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.12.2021
عضو شوید
رییس باشگاه بارسلونا می‌گوید که او هیچ گاهی از لیونل مسی نخواسته که رایگان بازی کند.
به گزارش اسپوتنیک، ماه گذشته بود که خوان لاپورتا، رییس بارسلونا صحبت های عجیبی درباره ماجرای تمدید قرارداد لیونل مسی با بارسلونا انجام داد و گفت امیدوار بود مسی مجانی برای بارسا بازی کند.
لاپورتا در این خصوص گفت:
"در مراسم توپ طلا باهم سلام نکردیم ولی برای کسب جایزه‌اش احساس خوشحالی کردم چون شایسته آن بود و افتخار هم کردم چون تا حدودی این جایزه را به دلیل حضورش در فصل اخیر در بارسا دریافت کرد."
رییس باشگاه بارسلونا در ادامه گفت:
"ما هر کاری برای ماندن او انجام دادیم و قبلا با او هم توافق کرده بودیم اما نتوانستیم آن را رسمی کنیم چون لیگ این اجازه را نداد. هرگز از لئو مسی نخواسته ام که در بارسلونا رایگان بازی کند، نمیدانم که ایا ممکن بود لئو بدون دستمزد بماند یا خیر ولی هرگز از نخواستم این کار را انجام دهد."
لاپورتا در پایان صحبت‌هایش گفت:
"مسی بهترین بازیکن جهان است و میدانستیم که پیشنهاد بسیار مهمی دارد. دوست دارم لئو به قولش عمل کرده و روزی به عنوان یک مدیر فنی به باشگاه برگردد."
پس از جدایی مسی از بارسلونا بعضی رسانه ها از اختلاف بین مسی و لاپورتا صحبت کردند و حتی خود لیونل مسی در مصاحبه اش با اسپورت اعلام کرد که از رئیس باشگاه بارسا ناراحت است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала