Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

از خرید ستاره‌ها در مسیر قهرمانی اروپا تا اخراج؛ ناگفته‌های لمپارد از دوران حضور در چلسی

© REUTERS / JON SUPERSoccer Football - Premier League - Everton v Chelsea - Goodison Park, Liverpool, Britain - December 12, 2020 Chelsea manager Frank Lampard
Soccer Football - Premier League - Everton v Chelsea - Goodison Park, Liverpool, Britain - December 12, 2020 Chelsea manager Frank Lampard - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.12.2021
عضو شوید
فرانک لمپارد، سرمربی اسبق چلسی در مورد روزهای پایانی اش صحبت کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، فرانک لمپارد، هافبک سابق تیم ملی فوتبال انگلیس و اسطوره چلسی طی مصاحبه ای با رسانه ها، درباره مسائل مختلف مربوط به دوران حضور خود روی نیمکت رهبری آبی های لندنی صحبت کرده است.
فرانک لمپارد در ادامه صحبت‌ هایش لمپارد در مورد اخراج شدن از چلسی گفت:
"چلسی باشگاهی است که مربی های زیادی را اخراج کرده است اما من به کار خود ادامه دادم و به آن شایعات توجه نکردم. فردای بعد از برد مقابل لوتون در جام حذفی بود که از بروس باک پیامی دریافت کردم."
لمپارد در ادامه گفت:
"او از من پرسید که آیا می‌ توانم تمرین را به تاخیر بیاندازم و به دفتر مدیریت مراجعه کنم؟ می‌ دانستم که زمان آن فرا رسیده و دقایق پس از آن، بسیار برای من بد گذشت. وقتی با بروس و مارینا ملاقات کردم، احساس سختی داشتم."
سرمربی اسبق آبی های لندن در پایان گفت"
"پس از قهرمانی چلسی در لیگ قهرمانان، پیام‌ هایی دریافت کردم که آن قهرمانی را به من نسبت می‌ دادند. من هم جواب می‌ دادم که نه، این طور نیست. هیچ وقت آن قهرمانی را به خودم نسبت ندادم."
فرانک لمپارد در سال 2019 و پس از اخراج مائوریتسیو ساری هدایت چلسی را بر عهده گرفت و روزهای شیرین و تلخی را در دومین دورانش در استادیوم استمفورد بریج گذراند.
لمپارد در نهایت جای خودش را به توماس توخل داد و سرمربی آلمانی تیم او را به قهرمانی در اروپا رساند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала