Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت داغ رئال و بارسا برای ستاره سالزبورگ

© AFP 2023 / Lukas SchulzeГолландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия
Голландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.12.2021
عضو شوید
دو تیم بارسلونا و رئال مادرید تصمیم دارند در نقل‌وانتقالات تابستان آینده برای جذب کریم آدیمی ستاره آلمانی سالزبورگ با هم رقابت کنند.
به گزارش اسپوتنیک، کریم دیوید آدیمی متولد 18 جنوری 2002 در مونیخ، از پدری نیجریه‌ای و مادری رومانیایی می‌باشد. این بازیکن در سال 2009 به آکادمی بایرن پیوست اما بدلیل بی انضباتی بعد از 2 سال اخراج شد و بهTSV Forstenried پیوست. در سال 2018 با مبلغ 3.35 میلیون یورو به سالزبورگ اتریش پیوست و توانسته در چند سال آخر پله به پله رشد کند.
آدیمی در حال حاضر یکی از مهاجمان جوان و آینده‌دار اروپا است و همه تیم‌های بزرگ به دنبال این بازیکن اند و می‌خواهند وی را به خدمت بگیرند.
در این میان بارسا و رئال نیز به دنبال این بازیکن اند و در تابستان آینده برای جذب این بازیکن تلاش خواهند کرد.
طبق گزارش اسپورت، هر دو تیم بیشتر از سایر رقبأ شانس خرید وی دارند هر چند که این انتقال آسان نیست چرا که عملکرد خوب این بازیکن باعث می شود که هر روز قیمتش بیشتر شود و هر باشگاهی به دنبال خرید این مهاجم است، باید هر چه زودتر اقدام کند.
گفته می‌شود که آدیمی خواهان پیوستن به بارسلونا است اما شرایط اقتصادی کاتالان‌ها ممکن است سبب شود تا این بازیکن آلمانی به سمت رئال مادرید تغییر مسیر دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала