Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو غائب بزرگ نخستین بازی یونایتد زیر نظر رانگنیک

© AP Photo / Rui VieiraКриштиану Роналду радуется забитому голу во время футбольного матча на стадионе Олд Траффорд в Манчестере, Англия
Криштиану Роналду радуется забитому голу во время футбольного матча на стадионе Олд Траффорд в Манчестере, Англия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.12.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو ستاره منچستریونایتد به دلیل مصدومیت ممکن است اولین بازی شیاطین سرخ تحت هدایت سرمربی موقت آلمانی را از دست بدهد.
به گزارش اسپوتنیک، دیلی میل گزارش می‌دهد که کریستیانو رونالدو مهاجم پرتگالی منچستریونایتد ظاهراً ممکن است اولین بازی رالف رانگنیک را در سمت سرمربیگری سرخ های شهر منچستر را به دلیل مصدومیت از نایحه زانو ناشی از خوشحالی بعد از گل مقابل آرسنال از دست بدهد.
منچستریونایتد قرار است یکشنبه در اولدترافورد به مصاف کریستال پالاس برود که اولین بازی رانگنیک در سرمربیگری خواهد بود. تکنیسین آلمانی در جریان پیروزی 3 بر 2 شیاطین سرخ در مقابل آرسنال در شبی که رونالدو بریس (دو گل) کرد در روی سکوها حاضر بود و بازی را از نزدیک تماشا میکرد.
کریستیانو رونالدو بهترین گلزن منچستریونایتد در این فصل بوده است. او 12 گل در 16 بازی برای شیاطین سرخ در تمام رقابت ها به ثمر رسانده است. کریس 6 گل در لیگ برتر و 6 گل لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала