Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افت فاحش سه ستاره رئال؛ بازیکنانی که فقط نام شان باقی مانده است

© AP Photo / Alvaro BarrientosReal Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match
Real Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.12.2021
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید دیگر هیچ امیدی به استفاده از سه بازیکن تیمش ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، با وجودی که سرمربی ایتالیایی همیشه از سه بازیکن تیمش یعنی بیل، هازارد و ایسکو علنا ​​دفاع کرده و خواهد کرد، اما روزنامه مارکا در گزارشی میگوید که نه باشگاه از این سه بازیکن انتظار داد و نه سرمربی به آنان دل بسته است.
البته آنچلوتی با امید به اینکه می تواند شرایط را برای این سه بازیکن نامدار تغییر دهد، تلاش زیادی کرد، اما بیل و هازارد دوباره در بازی های ملی مصدوم شدند و ایسکو نیز چندان توانایی از خود در میادین نشان نداد.
طبق این گزارش، هیچ یک از این سه بازیکن در حدی بازی نمی کنند که لوس بلانکوس از آنها انتظار دارد. با این حال هازاد بخاطر مدت باقی مانده قراردادش خیال آسوده تری دارد، اما بیل و ایسکو باید در پایان فصل به دنبال تیم جدیدی باشند، زیرا باشگاه قصد تمدید با آنان را ندارد.
البته با این شرایط و عدمم درخشش کمتر باشگاهی ریسک خواهد کرد و برای جذب آنان وارد عمل خواهد شد.
بیل
بیل در این فصل سه بار برای رئال مادرید بازی کرده است، به همان اندازه که برای تیم ملی کشورش ولز بازی کرده است. ارزش او در بازار فعلی، طبق گزارش Transfermarkt 10 میلیون یورو است. او از ماه آگوست تا کنون در تیم اصلی رئال بازی نکرده است.
هازارد
هازارد در این فصل 10 بار برای رئال مادرید و 5 بار برای بلژیک بازی کرده است. ارزش او در بازار به 25 میلیون یورو کاهش یافته است که او را در رتبه 272 جهان قرار میدهد. این در حالیست که با مبلغی فراتر از اینها از چلسی به رئال پیوست.
ایکسو
ارزش ایسکو پس از هفت بازی در این فصل برای رئال به 15 میلیون یورو می رسد. او در مجموع 177 دقیقه برای رئال بازی کرده است و بدون شک یکی از بازیکنانی است که شاید در زمستان هم در فهرست جدایی قرار داشته باشد.
بازیکن دیگری که در این تابستان به دنبال چالش و تیم جدید خواهد بود، مارسلو است. کاپیتان باشگاه در این فصل در 5 بازی 140 دقیقه ای بازی کرده و با این همه آماده شنیدن پیشنهاد جدید است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала