Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حراج زمستانی پی‌اس‌جی؛ 7 ستاره فروخته می‌شوند

© AFP 2023 / FRANCK FIFELe logo du PSG
Le logo du PSG - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.12.2021
عضو شوید
سران باشگاه پاریسن‌جرمن قصد دارند در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی، 7 بازیکن خود را به فروش برسانند.
به گزارش اسپوتنیک، پاریسن‌جرمن در حال حاضر تعداد بازیکنانش بسیار بیشتر از نیاز مائوریسیو پوچتینو است و سران این تیم در پنجره نقل و انتقالات پیشرو به دنبال کاهش تعداد بازیکنان خویش اند.
مالکان متمول پی‌اس‌جی قصد دارند 7 بازیکن را در فهرست فروش زمستانی قرار دهند و خوش‌بین اند از این میان حداقل سه بازیکن را به فروش برسانند.
طبق گزارش اکیپ، مائورو ایکاردی، رافینیا، عبدو دیالو، تیلور کرر، کورزاوا، سرخیو ریکو و لئاندرو پاردس بازیکنانی اند که در زمستان فروخته خواهند شد.
تیم‌هایی چون بارسلونا، یوونتوس و میلان به دنبال این بازیکنان اند و هر کدام از این ستاره‌ها مورد توجه تیم‌های لیگ برتری نیز قرار دارند.
در میان این بازیکنان مائورو ایکاردی بیشتر از دیگران مورد توجه تیم‌های مطرح قرار دارد و احتمال می‌رود او به همراه پاردس و کورزاوا در زمستان فروخته شوند زیرا ستاره‌های مطرح اند و تیم‌های بزرگ آرزوی داشتن آن‌ها را دارند.
این بازیکنان در حالی در فهرست فروش قرار گرفته اند که پی‌اس‌جی در تابستان خریدهای بزرگی انجام داد و دوناروما، جورجینیو، مندس، راموس و مسی را به خدمت گرفت و همین موضوع سبب شده تا این بازیکنان در فهرست مازارد قرار گیرند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала