Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

روزهای تاریک لایپزیگ پس از ناگلزمان؛ مارش در آستانۀ اخراج

© REUTERS / POOL Semi Final - RB Leipzig v Paris St Germain
 Semi Final - RB Leipzig v Paris St Germain - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.12.2021
عضو شوید
سران باشگاه لایپزیگ تصمیم دارند جسی مارش سرمربی آمریکایی را پس از سه ماه از هدایت این تیم برکنار کنند.
به گزارش اسپوتنیک، اواسط فصل گذشته، یولیان ناگلزمان 33 ساله با بایرن مونیخ به توافق دست یافت و رسماً اعلام کرد که در پایان فصل از هدایت لایپزیگ کنار رفته و جانشین هانسی فلیک در آلیانز آرنا خواهد شد.
سران باشگاه لایپزیگ نیز در آغاز فصل جاری جسی مارش را به عنوان جانشین ناگلزمان معرفی کردند و امیدوار بودند وی راهی را که در دو فصل گذشته سرمربی جوان آلمانی طی کرده بود، پیش ببرد.
مارش اما در لایپزیگ موفق نبوده و در 14 هفته از رقابت‌های بوندسلیگا، موفق به کسب 18 امتیاز شده و در جایگاه دوازدهم جدول این رقابت‌ها قرار دارد.
این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نیز شانسی برای صعود به دور بعدی ندارد زیرا از 5 بازی 4 امتیاز کسب کرده و در گروه A، به لطف گُل زده بهتر بالاتر از کلوب بروژ، در رده سوم قرار دارد.
نتایج ضعیف مارش با لایپزیگ سبب شده تا مدیران این باشگاه تصمیم به پایان همکاری با او بگیرند و احتمال دارد تا چند روز دیگر وی از وظیفه‌اش برکنار شود.
طبق گزارش‌های متعدد رسانه‌های آلمانی، مارش در سه ماه گذشته نتوانسته تا اعتماد مدیران باشگاه را کسب کند و مالکان متمول لایپزیگ معتقد اند که این سرمربی آمریکایی قدرت لازم برای هدایت تیم شان را ندارند.
مارش قبل از حضور روی نیمکت لایپزیگ، هدایت تیم رد بول سالزبورگ را به عهده داشت و با این تیم موفق شده بود عنوان قهرمانی لیگ اتریش را کسب کند.
لایپزیگ در حالی نتایج درخشان کسب نکرده که در دو فصل گذشته با ناگلزمان خیلی خوب ظاهر شده بود و حتی تا نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و عنوان نائب قهرمانی بوندسلیگا، پیش رفته بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала