Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش انوش دستگیر به حاشیه‌های اخیر: مقابل کشورتان قرار گرفته‌اید نه مقابل من!

© Photo (not Sputnik) Facebook page of Afghanistan Football Federationانوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان
انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.12.2021
عضو شوید
سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان، با انتشار پُستی در شبکه‌های اجتماعی، به حاشیه‌های ایجاد شده در چند روز آخر واکنش نشان داد و افرادی را که چنین حاشیه‌هایی را ایجاد می‌کنند، خود خواه عنوان کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در چند روز آخر مصطفی مهرزاد مدیر پیشین تیم ملی فوتبال افغانستان، برخی بازیکنان سابق و بازیکنان داخلی که به تیم ملی دعوت نمی‌شود، حواشی زیادی ایجاد کردند و به عدم دعوت از بازیکنان داخلی و مدارک مربی‌گری انوش دست‌گیر سرمربی تیم ملی معترض بودند.
مهرزاد مقامات سابق و فعلی فدراسیون فوتبال را به فساد متهم کرد و مدعی بود که دستگیر اسناد لازم برای هدایت شیران خراسان را ندارد و با همدستی فدراسیون به چشم مردم خاک می‌زند.
دستگیر که قبل از این در مصاحبه‌هایش به گونۀ غیر مستقیم واکنش نشان داده و به دفاع از خود پرداخته بود، حالا به گونۀ مستقیم و با انشار پُستی در فیس بوک به این موضوع واکنش نشان داد و افرادی را که چنین حاشیه‌هایی را ایجاد می‌کنند، خود خواه عنوان کرد.

او در این مورد نوشت:" مردم عزیز افغانستان!تمام حاشیه‌هایی که در چند وقت اخیر بر علیه من و تیم ملی ما صورت می‌گیرد، توسط کسانی است که یا روزی در فدراسیون وظیفه داشتند و یا هم بازیکن سابق تیم ملی بوده اند، اما حالا که نیستند، فقط و‌ فقط بخاطر خودخواه بودن، می‌خواهند تنها دل خوشی مردم، ( تیم ملی ) را وارد حاشیه و کارهای غیر انسانی خود بکنند. آن‌ها باید بدانند که در مقابل من نه، بلکه در مقابل میلیون‌ها هوادار تیم ملی و در مقابل کشورشان قرار گرفته‌اند و این کار یعنی ضربه‌زدن‌ به عشق و احساسات پاک مردم.ما طبق قولی که به تمام شما هواداران و حامیان واقعی تیم ملی دادیم، فقط و‌ فقط به هدف مان فکر می‌کنیم و‌ از همین حالا متحدتر از قبل به فکر آماده کردن تیم برای مسابقات حساس پیش رو هستیم. هیچ بادی ما را نمی‌لرزاند و درین شرایط حساس حمایت شما مردم عزیز ما را قوی‌تر می‌کند. قوی تر از گذشته!با احترام فرزند وطن."

این در حالی‌ست که اخیراً تیم ملی با وجود شرایط بحرانی درترکیه به مصاف اندونیزیا در دیدار دوستانه رفت و با نتیجه 0-1 به برتری رسید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала