Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وستهام 3 – چلسی 2؛ صدر جدول در انتظار سیتی و لیورپول

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر راس بارکلی بازیکن تیم چلسی Belarus Soccer Europa League BATE - Chelsea
راس بارکلی بازیکن تیم چلسی  Belarus Soccer Europa League BATE - Chelsea - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.12.2021
عضو شوید
چلسی در خانۀ وستهام شکست خورد و در صورت پیروزی سیتی برابر حریف صدر جدول را از دست خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، در نخستین دیدار از هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، دو تیم وستهام یونایتد و چلسی در لندن استادیوم به مصاف هم رفتند که این دیدار به سود چکش‌ها به پایان رسید و آبی‌ها در آستانۀ از دست دادن صدر جدول قرار گرفتند. این دیدار که یکی از دربی‌های شهر لندن محسوب می‌شود برای چلسی خوب آغاز شد و شاگردان توخل حملات خوبی روی دروازه حریف طراحی کردند.
این تیم در دقیقه 28 توسط تیاگو سیلوا به گُل نخست دست یافت و از حریف پیش افتاد. در دقیقه 40 میزبان صاحب یک ضربه پنالتی شد و مانوئل لانزینی کار را به تساوی کشاند. در آخرین ثانیه‌های نیمه اول، مونت که خودش پایه گذار گل اول بود، این بار گل دوم را به ثمر رساند تا نیمه اول با پیروزی 1-2 مهمان خاتمه یابد.
در نیمه دوم جرد باون باز هم همه چیز را در دقیقه 56 برابر کرد. در دقیقه 87، آرتور ماسوآکو گل سوم و پیروزی وستهام را وارد ادوارد مندی کرد تا شاگردان مویس با نتیجه سه بر دو از سد چلسی بگذرند.
با این نتیجه چلسی 33 امتیازی در صدر ماند و وستهام با 27 امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت. البته صدرنشینی چلسی تا نتیجه بازی سیتی پا برجا خواهد بود و در صورتی که این تیم برنده شود، صدر را در اختیار خواهد گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала